Sector Alarm opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Lurt av selger om oppsigelsestid. Ufin behandling...
Lover lave priser, ferdige pakker. Dette endrer seg når montør kommer. I mitt tilfelle fikk jeg ikke vite hva jeg trengte utover pakken jeg fikk pris på før etter standardutstyret var montert. For å få et system som var ihht det selgeren lovet meg muntlig måtte jeg ut med over 7000,- og høyere månedspris.
Meget god service, når jeg har ringt har jeg alltid møtt vennlighet & hjelpsomhet med god innsikt i beredskap for trygghet. App til alarmen kan bli litt bedre, den faller litt ut av & til å det er ikke bra. App gir meg meget god trygghet at alt er tilkoblet. Har mange års erfaring med Sector Alarm, har hatt alarmen på 2 hus tidligere & nå på leilighet. Håper Sector alarm alltid vil benytte gode & lojale mennesker i sitt beredskap. På den måten vil dere også bygge opp en grunnstein som er basert på gjensidig tillit. Tilkobling bør være på kontakt i huset. Da er det ikke enkelt blokkere Wifi.
Jeg har hatt innbrudd og brannalarm i et år og sector er her annenhver måned for å bytte ut noe som ikke fungerer. Røykvarslerene piper stadig pga feil, og Sector rykker ut og bytter dem ut, men feilen kommer tilbake. Teknikerne som kommer og dyktige og hyggelige, men folka på kundeservice og alarmsentralen er komplette idioter og fullstendig ubrukelige. Jeg må ta meg fri fra jobben hver gang de kommer, for de nekter selvfølgelig å komme etter 16.00. Anbefaler å styre unna...
Å sette opp nøkkelboks uten å aktivere kode å folk tar seg inn i ditt hus når du sover.
Sector Alarm har en svært dårlig kundeservice hva gjelder oppfølging utover å sende faktura. Etter oppussing (der jeg måtte krangle meg til 40% reduksjon i prisen selv når utstyret ikke var montert) skulle de ha montert utstyret tilbake igjen igjen. Men det skjedde ikke. De sender allikevel sms om feilmelding på utstyr og ikke minst faktura. Skremmende at et sikkerhetssystem har så dårlig oversikt.
De var veldig kjappe med å komme for montering etter salg av en gutt på døren. Desverre klarte ikke denne selgern av å informere tydelig nok hva som gjaldt utover månedsprisen, dvs at en installasjon i selve verket koster nermere kr 5000, og oppemot 12.000 for "premium pakken". I løpet av et år har vi -Hatt en Yale Doorman som ikke fungert ordentlig, iblant er vi blitt utelåst fordi den tydeligvis ikke får kommunisert med sentralen. Det har fungert helt strøkent uten Sector Alarm sin "brikke" i låsen. -Falsklarmer som ingen har reagert på, utover bikkjen vår. Falsklarmen er blitt løst ut fordi vi tastet feil kode på låsen en gang, direkte utløsning. -Vi hadde en situasjon der vi hadde utviklet brann nesten direkte under "den superbe brannlarmen!". Ingen som helst respons fra Sector Alarm. -Har flere ganger laget mat med ventilasjon stengt (på pu faen) for å se om brannlarmen responderte på all røyk. Null respons trots dårlig sikt i stuen min! Vi er blitt kontaktet 2 ganger av larmsentralen: 1. Når jeg skrudde ned et kamera en kort stund for en liten flytt slik at det ikke skulle bli ødelagt av slegge. Tok ca 5min før de ringte meg. 2. Skrudde ner et kamera på pur f#%n for å teste responstiden ca 22 på en onsdag kveld. Det tok nesten 20(!) minutter før larmsentralen ringte opp for kontroll. Trenger vel ikke si mer enn at jeg føler meg robbet på 400kr/mnd. Dette skulle jeg tydeligvis føle meg "sikker" med, og være sikker på at noen responderte på husbrann dersom bikkja var alene hjemme. Er sikrere å bare ta han med på jobb og la huset brenne ned :). Ved oppsigelse med denne infoen presterer Sector Alarm klekke ur seg at "det kan være noe feil så vi vil gjerne komme og bytte ut ting og gjøre service". Gratis dertil og 3 frie månedsavgifter. Responsen fra meg er fortsatt "kom og skru ned", og anbefaler absolutt INGEN å velge Sector Alarm. Meget useriøst i min mening.