Sector Alarm opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Sector alarm har veldig dårlig kunde behandling, etter jeg sagt opp abonnement hos Sector Alarm, de ønsker ikke å komme og ta vekk sitt utstyr. Prøver å gjøre alt til å lure kundene. ANBEFALES IKKE !!!
Det er leit å høre at du har denne opplevelsen av oss. Ta gjerne kontakt med Kundesenteret vårt på 915 03033 slik at vi kan hjelpe deg videre.
Har vært veldig fornøyd med Sector alarm i huset vårt i flere år. Verisure har prøvd å ringe oss utallige ganger og tilbudt identisk pakke men til 100 kroner mer per mnd! I sammenheng med at vi nå skulle sette opp alarm på hytta vår så sjekket vi både sector alarm og verisure for å sammenligne priser. Igjen var verisure dyrere for installasjon samt mnd pris. Vi fikk sector alarm installasjon helt gratis. I tillegg satte sector alarm inn det nyeste anlegget de hadde i huset vårt. Så utrolig fornøyd med nytt system både på hytta og huset. Både selger og installatøren fulgte opp raskt og oppdatering av system i huset samt nye alarmen på hytta gikk veldig raskt.
Takk for veldig hyggelig tilbakemelding!
Jeg har i to dager pr. tlf blitt lovet kopi av mine fakturaer. Dette er ikke funnet sted. Skulle bli tilsendt nytt passord da jeg benyttet et gammelt. Det må jo være grenser for sommel og udugelighet. Dette gir grunnlag for å skifte alarm operatør !! Mvh Hans O. C.
Det er leit å høre at du har denne opplevelsen av oss. Ta gjerne kontakt med Kundesenteret vårt på 915 03033 slik at vi kan hjelpe deg videre.
Vi har sagt opp vårt kundeforhold med Sector etter 19 år som kunder. I løpet av de siste tre årene har vi hatt fire falske brannalarmer om natta. De siste to for et par uker siden. De fant ikke noen feil, men mente en røykvarsler måtte byttes. Da monterte de en røykvarsler som de brukte i systemet sitt for fem år siden. Vi var ikke fornøyd og mente de måtte skifte alarmsentral på bakgrunn av at montør fortalte at flere kunder hadde klaget på den type sentral vi hadde - og de hadde fått ny sentral. Vi spurte skriftlig om vi også kunne få ny sentral, men vi fikk ikke engang svar på henvendelsen! Vi sa derfor opp avtalen med Sector! Da det ble montert nytt system fra annet selskap fortalte de at Sector helt sikkert ville ringe og spørre hva som skjedde da alarmsentralen ble frakoblet. Ingen tok kontakt med oss!!! Vi henvendte oss på nytt til kundesenteret om dette, men fikk ikke svar!!! Vi sendte så oppsigelsesskjema - uten å få svar! Denne uka ringte vi kundesenteret som da fortalte at de akkurat da skulle ta kontakt med oss. De tilbød oss da gratis abonnement i 1 år hvis vi ville fortsette som kunde. Men et nytt anlegg har de ikke nevnt! I dag ble det demonterte anlegget hentet av en montør. Vi ba om en kvittering på at Sector mottok demontert system, men det nektet han. Hvis vi ikke leverte posen med alarmsystemet ville vi bli fakturert for dette, fortalte han oss! Vårt råd - hold dere langt unna Sector! De er hyggelige så lenge de kan selge, men rett og slett amatører når det gjelder å behandle kunder som klager!
Hei! Det er veldig leit å høre om dine opplevelser med oss. Dette er selvsagt ikke vår intensjon. Ta gjerne kontakt med oss på tlf. 915 03033 for en videre prat rundt dette.
Igjen fikk jeg besøk av en selger fra Sector alarm som vil gi mye mer informasjon enn jeg ønsker å motta. Trenger vi disse dørselgerne? Er det noen som i det heletatt liker dørsalg? Jeg er reservert mot reklame i Brønnøysund. Jeg ønsker selv å oppsøke handel når jeg selv føler behov.
Hei, og takk for din tilbakemelding. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter dersom du ønsker å bli reservert mot dørselgere. Ha en god dag.
Påtrengende dørselgere og veldig rask på å starte innbetaling, men 3 måneder oppsigelsestid, som starter fra påfølgende 1e. Fikk 22 oppringing om utløst alarm ila 3 dager, som viste seg å være 'teknisk feil' i anlegg, men likevel hadde ingen inspisert anleggets tilstand selv 10 dager senere. Les om ansvarsfraskrivelse på kontrakten og tenker over om en såpass dyrt men upålitelig tjeneste er verdt risiko. En råtten og griske forretningsmodell og dårlig kunderbehandling. Oppsigelse skjema er ikke synlig på websiden
Det er leit å høre at du har denne opplevelsen av oss. Ta gjerne kontakt med Kundesenteret vårt på 915 03033 slik at vi kan hjelpe deg videre.
Har satt opp « nei takk til selgere « ,men det virker som om selgerne fra sektor alarm er hevet over dette. Kommer med så mange unnskyldninger om hvorfor de ringer på. Det må være veldig dårlig opplæring.Det er på tide att forbrukermyndighetene tar ett oppgjør. Hilsen Jan G.