Sector Alarm opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
På en problem må man ringe over 4 uke og ingen løsning i sikt
Jeg tok kontakt pr tlf ang. for et tilbud på alarmsystem da vi var misfornøyd med den leverandøren vi hadde fra før. Fikk oppgitt en månedspris av "kundebehandler" og spurte om han kunne sende det pr mail slik at jeg kunne diskutere det med min kone, sett opp mot andre tilbud vi hadde fått. Kundebehandler spurte da om: "Er det noe vits i at jeg bruker tid på det? For dere er vel ute etter å bytte, ikke bare sjekke pris?" Da hadde kundebehandler gjort seg opp en mening om at Sector ikke kom til å bli valgt siden prisen var høyere enn fra en annen leverandør jeg fortalte om. Så han gadd rett og slett ikke sende tilbudet på mail. Helt utrolig dårlig kundeservice og mistenkelig gjøring av kunde og det FØR inngått avtale. Tør ikke tenke på hvordan det er å få hjelp der etter man har signert. Styr unna!
Ok. Jævlig med 3 måneders oppsigelse da jeg har fått montert annet alarmsystem
Ble montert og det tok under 1 mnd før første alarm kom fra en røykvarsler.. den ble røsket ned . Og prøvd satt opp igjen litt senere . Niks same shit . Sa opp alarmen men etter mye mas og 1 mbd gratis sa jeg ja . Men den blir nå sagt opp og svina skal ha 3 mnd betaling for denne helvetes førrpulte driten de prakker på folk.. skygg unna dette drittselskapet .
Dårlig service, og brukte flere timer til å komme til oss da alarmen ringte mens vi var borte
Meget påtrengende selger på døren. Veldig irriterende. Håper de slutter med dørselgere.
Vanskelig å få sagt opp avtalen. Sa opp avtalen over telefon, ble ringt opp en uke senere hvor de lurte på hvorfor jeg ville si opp. Ble fortalt om alle fordelene med avtalen og hvor farlig det var å si opp. Omsider etter enda noen dager fikk jeg mail med en link til oppsigelse. Linken ble åpnet og skjemaet lastet ned, men er umulig å fylle ut.