Sector Alarm opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg tok kontakt pr tlf ang. for et tilbud på alarmsystem da vi var misfornøyd med den leverandøren vi hadde fra før. Fikk oppgitt en månedspris av "kundebehandler" og spurte om han kunne sende det pr mail slik at jeg kunne diskutere det med min kone, sett opp mot andre tilbud vi hadde fått. Kundebehandler spurte da om: "Er det noe vits i at jeg bruker tid på det? For dere er vel ute etter å bytte, ikke bare sjekke pris?" Da hadde kundebehandler gjort seg opp en mening om at Sector ikke kom til å bli valgt siden prisen var høyere enn fra en annen leverandør jeg fortalte om. Så han gadd rett og slett ikke sende tilbudet på mail. Helt utrolig dårlig kundeservice og mistenkelig gjøring av kunde og det FØR inngått avtale. Tør ikke tenke på hvordan det er å få hjelp der etter man har signert. Styr unna!
Ok. Jævlig med 3 måneders oppsigelse da jeg har fått montert annet alarmsystem
Ble montert og det tok under 1 mnd før første alarm kom fra en røykvarsler.. den ble røsket ned . Og prøvd satt opp igjen litt senere . Niks same shit . Sa opp alarmen men etter mye mas og 1 mbd gratis sa jeg ja . Men den blir nå sagt opp og svina skal ha 3 mnd betaling for denne helvetes førrpulte driten de prakker på folk.. skygg unna dette drittselskapet .
Dårlig service, og brukte flere timer til å komme til oss da alarmen ringte mens vi var borte
Meget påtrengende selger på døren. Veldig irriterende. Håper de slutter med dørselgere.
Vanskelig å få sagt opp avtalen. Sa opp avtalen over telefon, ble ringt opp en uke senere hvor de lurte på hvorfor jeg ville si opp. Ble fortalt om alle fordelene med avtalen og hvor farlig det var å si opp. Omsider etter enda noen dager fikk jeg mail med en link til oppsigelse. Linken ble åpnet og skjemaet lastet ned, men er umulig å fylle ut.
har vært kunde i mange år, med avtalegiro i nettbank men den april 2021 blir den ikke trukket tydeligvis. Men ingen purring og ikke en lyd fra dem. men i 17.11.2023 får jeg inkassokrav fra payex på den. ringer og spør om det er vanlig og i demmes systemer ser alt ok ut. men så får jeg beskjed betal, jeg velger og si opp abo med dem men det er ikke bare bare. for da må dem sette meg til rett person. jeg prøver og kontakte dem 3 ganger til og får beskjed det ligger i systemet at vedkommende skal ringe meg opp så jeg må vente på det, i dag den 22.11.2023 ringer vedkomende meg opp og sier hei du må sende det skriftlig noe dem andre kunne fortalt. så har en ting og si norges strørste sirkus bedrift . ALDRIG mer sector alarm
Det er leit å høre at du sitter igjen med denne opplevelsen av oss. Dette er selvsagt ikke vår intensjon. Vi takker deg for tilbakemeldingen, og ønsker du en dialog med oss så er du velkommen til å ringe kundesenteret på tlf. 915 03033.