Sector Alarm opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Fungerte bra helt til jeg valgte å bytte til nytt alarmsellskap grunnet mye gunstigere priser. Det nye sellskapet sende oppsigelse til sector for meg, hvoe sector ringer meg opp og lurer på hvorfor jeg ikke ønsker bli hos dem. Jeg får mange nye (sånn sett gode tilbud), men jeg velger å bytte likvell og forteller dem at de er velkommen å kontakte meg igjen når min gratisperiode på 15 måneder har løpt ut. Seinere skjønner jeg at mitt abonement ikke er sagt opp, da jeg blir opprindt dag etter dag om at mitt alarm ikke får kontakt med sentralen. Sector forteller meg at de ikke har fått oppsigelse (hvilket er rart da det var grunnen til at de ringdte meg i første omgang). Etter det har jeg sendt e-post til kundbehandler som tok kontakt med meg uten noe svar. Jeg har sendt hennvendelse skriftlig uten svar. Etter en meget irriterende guiding i chatbot får jeg beskjed om at jeg blir oppringt innen 1-2 arbeidsdager. Ingen som ringer. Jeg burde snart fakturere dem for tiden jeg bruker på å prøve si opp dette abonementet. Forbrukerrådet neste.
Prisen er for høy. Utover det har jeg ikke mye å klage på.
Skulle avbestille men ble lokket til å fortsette med 2 mnd gratis og så redusert månedspris etter det. Etter noen måneder satte de opp prisen til mer enn det var da jeg fikk installert det.
Har vært kunde hos Sektor i mange år, men maken til kundeservice skal man lete lenge etter. Mitt nye anlegg er litt over ett år gammelt, har hatt flere falske alarmer med tanke på brann. Sist en alarm da det ble full utrykning fra brannvesen, vekter stod på tunet 20 minutter etter at brannmannskapene hadde forlatt stedet. Sector sende meg en tekstmelding, men som den sikre bilfører jeg er så leser ikke jeg meldinger når jeg kjører bil. De ringde ikke meg på min telefon men leitet opp min samboers telefonnummer dette selv om mitt nummer står tydelig skrevet i min bruker konto. Flere av de forrige alarmene har gått midt på natten. Så nå har jeg fått nok av dette selskapet og ønsker ikke lenger å ha noe med de å gjøre. Særs dårlige komponenter, det er 3 uker siden sist feilmelding. Og det nye komponenter som feiler hver gang.
Dårlig tilgjengelighet på telefon. Når du er blitt kunde, er de plutselig ikke lenger ivrige på å svare på epost heller. Jeg bytter.
Sender sms om natten når strømstans utløser vannskade. Kan ikke endre rutinene!!!!!
Rask og god respons og service ved utløsing av alarm eller tekniske problemer. Prisen har gått opp en del siden starten.