Sector Alarm opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Prisen er for høy. Utover det har jeg ikke mye å klage på.
Skulle avbestille men ble lokket til å fortsette med 2 mnd gratis og så redusert månedspris etter det. Etter noen måneder satte de opp prisen til mer enn det var da jeg fikk installert det.
Har vært kunde hos Sektor i mange år, men maken til kundeservice skal man lete lenge etter. Mitt nye anlegg er litt over ett år gammelt, har hatt flere falske alarmer med tanke på brann. Sist en alarm da det ble full utrykning fra brannvesen, vekter stod på tunet 20 minutter etter at brannmannskapene hadde forlatt stedet. Sector sende meg en tekstmelding, men som den sikre bilfører jeg er så leser ikke jeg meldinger når jeg kjører bil. De ringde ikke meg på min telefon men leitet opp min samboers telefonnummer dette selv om mitt nummer står tydelig skrevet i min bruker konto. Flere av de forrige alarmene har gått midt på natten. Så nå har jeg fått nok av dette selskapet og ønsker ikke lenger å ha noe med de å gjøre. Særs dårlige komponenter, det er 3 uker siden sist feilmelding. Og det nye komponenter som feiler hver gang.
Dårlig tilgjengelighet på telefon. Når du er blitt kunde, er de plutselig ikke lenger ivrige på å svare på epost heller. Jeg bytter.
Sender sms om natten når strømstans utløser vannskade. Kan ikke endre rutinene!!!!!
Rask og god respons og service ved utløsing av alarm eller tekniske problemer. Prisen har gått opp en del siden starten.
Håpløst å komme i kontakt med selskap på mail. Hoppet over på chat med en gang jeg begynte å skrive mail.. Demonterte anlegg fra Sektor alarm igår og monterte nytt fra Verisure. Trur ikke de merket at alarm ble frakoblet. Fikk ingen oppringing fra Sektor alarm. Vil gjene gi beskjed om oppsigeles skriftlig men det nytter ikke på mail