Sector Alarm opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Solgte vårt hus i Spania for 7 måneder siden. Har prøvd å si opp alarmavtale pr. telefon, pr. SMS, pr epost. Ingenting fungerer. De fortsetter å pepre oss daglig med telefoner, sms,er og eposter.
Det er leit å høre dette. For å kunne hjelpe deg ber vi deg sende en mail til [email protected]. Det er viktig at du sender en kopi av din NIE, den fullstendige alarmadressen samt ditt telefonnummer. Ønsker deg en fin dag.
Synes det er ustabilt. Synes også det koster mye med tanke på hva vi får igjen.
Takk for din tilbakemelding. Ta gjerne kontakt med Kundesenteret vårt på 915 03033 slik at vi kan hjelpe deg videre.
Utstyret som er installert fungerer stort sett greit, men det kunne gjerne vært muligheter for integrasjon mot hjem-automasjon/smarthus. Sector Alarm har øket prisene svært mange ganger siden vi tegnet abonnement, og er ikke lenger konkurransedyktige. Alltid hyggelige folk på telefon om det utstyrsfeil eller utløst alarm.
Takk for din tilbakemelding. Ta gjerne kontakt med Kundesenteret vårt på 915 03033 slik at vi kan hjelpe deg videre.
Sikkert og trygt, men dyrt. Kan nå tenke meg å få inn flere aktører og vurdere nytt tilbud
Takk for din tilbakemelding. Ta gjerne kontakt med Kundesenteret på 915 03033 hvis det er noe vi kan hjelpe deg med.
Ønsker å si opp min avtale med Sector Alarm p.g.a privat økonomi, men det må jeg visst bare gi opp. Får inkassokrav i stedet-
Takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre at du har denne opplevelsen av oss. Ta gjerne kontakt med Kundesenteret vårt på 915 03033 slik at vi kan hjelpe deg videre.
Det kan virke som at de er blitt for store og byråkratisk. Høy pris og dårlig kundebehandling.
Takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre at du har denne opplevelsen av oss. Ta gjerne kontakt med Kundesenteret vårt på 915 03033 slik at vi kan hjelpe deg videre.
Relativt bra utstyr og service, men prisen har økt mye i det siste.