Sector Alarm opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
har vært kunde i mange år, med avtalegiro i nettbank men den april 2021 blir den ikke trukket tydeligvis. Men ingen purring og ikke en lyd fra dem. men i 17.11.2023 får jeg inkassokrav fra payex på den. ringer og spør om det er vanlig og i demmes systemer ser alt ok ut. men så får jeg beskjed betal, jeg velger og si opp abo med dem men det er ikke bare bare. for da må dem sette meg til rett person. jeg prøver og kontakte dem 3 ganger til og får beskjed det ligger i systemet at vedkommende skal ringe meg opp så jeg må vente på det, i dag den 22.11.2023 ringer vedkomende meg opp og sier hei du må sende det skriftlig noe dem andre kunne fortalt. så har en ting og si norges strørste sirkus bedrift . ALDRIG mer sector alarm
Det er leit å høre at du sitter igjen med denne opplevelsen av oss. Dette er selvsagt ikke vår intensjon. Vi takker deg for tilbakemeldingen, og ønsker du en dialog med oss så er du velkommen til å ringe kundesenteret på tlf. 915 03033.
Selger inn gamle anlegg til full pris. Ved oppsigelse er det mulig å få halvert mnd. prisen. Useriøs kundebehandling, styr unna !
Det er leit å høre at du sitter igjen med dette inntrykket av oss. Ta gjerne kontakt med oss på tlf. 915 03033 om det er noe vi kan hjelpe deg med videre.
Selskapet virker seriøst, men er ikke særlig fleksible med å tilrettelegge gode tilbud til mitt behov. Har behov for å nedgradere sikringen ds behovet er mindre og utgiftene er for høye.
Jeg har blitt lurt av Sector alarm. Selgeren har gitt meg feil informasjon, og sagt at det gikk an å pause abbonnementet - noe som viser seg p ikke la seg gjøre. Jeg trodde også at jeg kjøpte ut røykvarslere over tid, men nå når jeg sier opp skiten vil de skru ned alt sammen. Kommer aldri til å anbefale noen å samarbeide med dette selskapet. Har også slitt med å komme i kontakt med kundeservice.
Pass på vilkårene når dere inngå avtale med dem. Mørka bedrift - HOLD UNNA. Prøvde å gi gode tilbudet for å lokke folk med å flytte over/ signert avtalen, også i avtalen stod det at man inngår 36 mnd bindingstid og fornyes automatisk 1 år om gangen (denne informasjon får du man aldri oppgitt, bare i "småskriften" i avtalen). Etter at man har inngått avtalen så holdte de ikke priser som avtalt, gått opp uten å meldes ifra. Og da hvis du ønsker å si opp så vil de dumme bindingstid gjelder. Det er SVINDEL/ LURERI.
Hei, Huan. Det er leit å høre om din opplevelse av oss. Det er selvsagt ikke slik vi ønsker å oppfattes. Ta gjerne kontakt med oss for en dialog vedrørende din avtale.
Opplever Sector Alarm svært uryddig når kommer til kundebehandling. De øker pris med jevne mellomrom uten info i forkant. Jeg jobber nå for å finne en bedre leverandør som er til å stole på.
Det er leit å høre at du har denne opplevelsen av oss. Dersom du har spørsmål rundt våre rutiner for prisjustering, kan du gjerne kontakte kundesenteret vårt på 915 03033.
Jeg ringte inn til kundesenteret og møtte en tilsynelatende hyggelig dame, men hun ble fort veldig frekkk og lite imøtekommende når hun fikk vite at jeg ikke lenger hadde behov for å være kunde lenger. Det er ikke greit å behandle kunder på denne måten. Jeg kommer på ingen måte på å anbefale Sektor Alarm til noen. Blir heller å advare de om å ikke gå inn i noen som helst kundeforhold med de.