Verisure opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Tullingene tar kun i mot pr. telefon. Finnes ikke seriøse i det hele tatt. Dette kun for å overtale deg til å fortsette.
verisure rykker ikke ut på beviselig avvik. har purret på v. flere ganger for å få en begrunnelse somer troverdig.
De opererer 3mnd oppsigelsestid mot det vanlige som er 14 dager i de fleste bransjer. Dyre spesialbatterier i komponentene som burde vært inklusiv i abonnentet. Komponentene melder også selv ved dårlig batteri, så utsendelse av batterier kunne skjedd automatisk. Med et relativt dyr månedsavgift, tror jeg en slik ekstra tjeneste ville vært lur. Brukergrensesnitt og app tjenesten fungerer ok.
Byttet nylig til en annen leverandør, men er ikke imponert og vil bytte tilbake. Verisure sin app er mye bedre, alle varslinger skjer umiddelbart uten forsinkelser og har mange flere funksjoner, som for eksempel temperatur i alle rom. Vi får full kontroll over hvem som er i huset. Viktigst av alt: alarmen er på når den skal, og av når den skal være det!
Umulig å si opp. Har gått snart 8 uker siden jeg sendte epost, men ennå ikke fått svar. Selv om jeg to ganger har vært i dialog på chat og fått beskjed om at de er på saken. Kjeltringer. Hvorfor gjemmer de avtalebetingelsene? Hvorfor ikke ha en selvbetjeningsportal som faktisk fungerer?
3 mnd oppsigelse er for mye med dagens teknologiske muligheter. Uhørt 😥😏😥
Må ringe inn for å si opp. Uendelig lang rekke med svar for å komme igjennom, og velger du feil, havner du et sted som er stengt og må begynne på nytt. Når du endelig kommer igjennom, registrerer de at du ønsker å si opp, og gir beskjed om at flytteavdelingen vil ta kontakt. Når jeg påpeker at jeg formelt har sagt opp der og da, nekter de å akseptere det, og så blir de sure og legger på. Ufattelig frekk oppførsel, aldri opplevd maken.