Verisure opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Raskest på utrykning og veldig god kvalitet på utstyr
Det er håpløst å komme seg ut av avtalen med Verisure. Vi trodde vi hadde sagt opp, men etter litt over 3 måneder sa jeg ifra om at de måtte slutte å sende meg fakturaer - hadde da betalt for 4 måneder etter at vi hadde sagt opp. Da satte de opp prisen til kr 700 per måned og sa at vi måtte betale i 4 måneder til. Og dette var bare starten på elendigheten ...
En ivrig selger ringte for å tilby meg gratis installasjon, ett år gratis abonnement, og deretter 199,- i måneden. Jeg måtte bekrefte innen 48 timer, men da jeg skriftlig ba om vilkårene ble det helt stille. Så da er det god grunn til at det sto noe med liten skrift, og at tilbudet ikke var like bra som forespeilet. Totalt useriøst.
Forferdelig tungvint å si opp avtale. Holder på med dette nå, blir spennende å se om jeg i det hele tatt er i stand til å gjøre det. Først kundeservice, deretter bli sendt videre til abonnementsavdelingen. Så en tekstmelding om mail til [email protected]. Så langt har jeg kommet. Ville tenkt meg om en ekstra gang å bli kunde her..
Jeg ønsket å si opp avtalen med Verisure. De laget så mye styr for å dra ut tiden lengst mulig og hindre deg slik at du gir opp. Endelig etter flere uker med alle hindringene, så fikk jeg en bekreftelse hvor det er 3 mnd oppsigelse men pluss månden ut. Vi har nå med sikkerhet kan ha et nytt synonymt ord for kjeltringer:-) Hold dere unna mafiaen.
Dere lyger om at det har vert dakta feil. Det tok ca 2 måneder før dere kom og skiftet kamera,på den tiden hadde jeg innbrudd som koster meg ca 50.000kr. Uten at jeg får utbetalt noe av forsikringen på grunn av at kamera var ute av drift og jeg ikke har noe bevis.
Alt for dyrt og hvert år må jeg forhandle ned kostnaden. Gir nå 6mnd med lavere pris for å beholde deg.