Verisure opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg ønsket å si opp avtalen med Verisure. De laget så mye styr for å dra ut tiden lengst mulig og hindre deg slik at du gir opp. Endelig etter flere uker med alle hindringene, så fikk jeg en bekreftelse hvor det er 3 mnd oppsigelse men pluss månden ut. Vi har nå med sikkerhet kan ha et nytt synonymt ord for kjeltringer:-) Hold dere unna mafiaen.
Dere lyger om at det har vert dakta feil. Det tok ca 2 måneder før dere kom og skiftet kamera,på den tiden hadde jeg innbrudd som koster meg ca 50.000kr. Uten at jeg får utbetalt noe av forsikringen på grunn av at kamera var ute av drift og jeg ikke har noe bevis.
Alt for dyrt og hvert år må jeg forhandle ned kostnaden. Gir nå 6mnd med lavere pris for å beholde deg.
Krever etter 10-års kundeforhold at jeg må dekke kostnad på 1500,- pluss kjøring for servicemann. Pga at de må oppgradere hjemmeenhet. de måtte oppgradere fordi de skal over på 5g nett. Jeg sier at jeg da sier opp avtalen. At det er deres ansvar å vedlikeholde utstyret som jeg betaler leiepris på. Person på telefon kunne ikke forstå dette, og lurte på hva som var galt med å få ny enhet.
Verisure har et system som fungerer meget godt og politelig. Men det er dyrt i lengden: Når systemet er nedbetalt etter noen måneder, betaler man snart sekshundre kroner i måneden bare for å være tilkoblet. Vi reagerer også på at Verisure ikke varsler prisøkninger, i alle fall ikke med en direkte mail. Dette er ulovlig. Vi skiftet system fordi vi ikke ønsker å være med på å betale Verisure sine bøter.
Pris pr mnd har blitt høy og derfor ønsker vi å vurdere andre selskaper
Oppsigelse gjelder først fra 1. neste mnd sier de. Helt håpløst og fin takk for å ha vært trofast kunde i 5 år. Må jeg virkelig betale 3mnd for et anlegg som ligger i en pose? Det er informert pr telefon hvorfor anlegg er demontert, men fordi dette ikke er gjort skriftlig gjelder det ikke....