Verisure har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Alarm utløst. Dør åpnet med vinkelsliper. Verisure kom aldri. Hva er da vitsen med dem som leverandør ?
Har vært kunde i veldig mange år, og alltid vært utrolig fornøyd. Men Yale doorman gikk i stykker og de ville ikke erstatte den. Derfor tok jeg kontakt og fikk tilbud fra sector alarm som lokket meg over. De har livstids garanti på alle sine komponenter. I prosessen ble jeg ringt opp av selger fra Verisure som ønsket jeg skulle fortsette hos dem. Greit nok jeg kan jo høre hva dem ville si. Mnds pris ble justert, men jeg måtte fremdeles betale for Yale, selv om jeg informerte om betydelig bedre garanti hos sector. Etter litt samtaler på chat blir jeg på ny kontaktet av samme selger hvor han er ekstremt frekk. Jeg vurderte å forbli kunde hos Verisure, tross at jeg måtte betale for Yale. Men etter den elendige behandleren så var det ikke mye tvil. Løsningen blir å flytte både mitt og svigers sitt anlegg over til sector alarm. Elendig kundebehandling.
Hold deg langt unna.. de responderte ikke på to dager etter å ha bekreftet at de er på vei
Greit, men skikkelig dyrt over tid. Litt gammeldags teknologi spesielt på kameraene.
Har svigerfar som har langtstegende Parkinson og som har havnet på aldershjem. 3 måneder oppsigelse er usmakelig i seg selv, da vi prøvde å si opp i går 31.10 sa de at vi må ha fullmakt. Mannen er ikke i stand til å skrive og snakker utydelig så det i seg selv er problematisk. Synes ikke Verisure er kundevennlig bedrift, Jeg selv kommer ALDRI til å bruke deres tjenester.
Nå er min tålmodighet med Verisure slutt!! Får tilsendt batterier i posten med beskjed om å skifte selv. Har to eneboliger og betaler ca 15.000.- i året for abonnementene. Verisure sier det ikke er deres ansvar å skifte batteriene. Hadde en tekniker fra Securitas for ca e1 år siden og han "tuklet" i lang tid med å skifte to batterier. Har forsøkt å ringe Verisure med spørsmål om faktura, men Verisure ville ikke svare før jeg oppga stikkord!! Har ringt kundeservice, men blitt sendt videre i systemet. Arrogante og uhøflige svar hos kundeservice. Har kontaktet Hueierne (forening for huseiere) og bedt de gå Verisure nærmere etter "i sømmene". Har også sett på hvordan man sier opp sitt/sine abonnement i Verisure - en rebus uten like. Vil ta kontakt med forbrukerrådet og be de se på prosedyren for oppsigelse av avtalen med Verisure. Har kolleger som har oplevd samme problemer. Sigmund S.
Byttet leverandør. Ny leverandør demonterte det gamle utstyret til Verisure. Via alarmens callinganlegg tok Verisure kontakt og noterte seg at det ikke var sabotasje, men alarmbytte. (beg av nov2023) Demontert utstyr ble lagt i pose, i entreen, klar for henting. Men – Verisure var tydeligvis ikke interessert. Etter en opprydding ved påske, ble posen lagt et annet sted. I slutten av juni får jeg telefon fra selger for Verisure. Jeg takke nei til å bytte alarmselskap, men jeg nevnte at jeg syntes det var rart Verisure ikke ville ha tilbake utstyret. Selger foreslo at det kunne hentes nå, men jeg takket nei til det, jeg var på veg til ferie. Sa fra at jeg tar kontakt når jeg vet hvor utstyret er. Vet ikke nå hvor utstyret er. Nettopp ankommet på feriested et par dager senere, og får jeg faktura på kr 4000,- som betaling på utstyr. ??!! Ringte Verisure og ba de slette faktura. Det ble gjort. En ukes tid senere begynte jeg å få telefoner vedr. demontering av utstyr. Fortalte de jeg snakket med om at demontering ikke var nødvendig, det var allerede gjort, men jeg må ringe når jeg er hjemme og finner ut hvor dette nå var.Husket ikke hvor det hadde blitt lagt, det var tross alt flere måneder siden posen med utstyr ble fjernet fra entreen. En av de som ringte presterte til å med å si at da kunne de komme innom og lete inne i huset, både i boder og på loft, siden jeg ikke visste hvor det var!! Ny faktura kom - og etter at denne ble slettet, kom inkassosak. (sic!) Fikk beskjed etter noen dager om at inkassosaken var slettet (etter at jeg igjen tok kontakt). Nå har jeg faktisk funnet utstyret som de burde ha hentet i november 2023… Først gidder de ikke hente, og så nesten ett år etterpå så skal de på død og liv ha utstyret?? Men – neste gang de tar kontakt kan jeg gi beskjed om at de kan hente. Jeg har opplevd alle telefoner, fakturaer, inkassokrav og utrivelige ansatte i Verisure som et pes og en form for trakkasering over tid. En ting er sikkert: jeg blir ALDRI kunde igjen. Og til alle der ute: styr unna Verisure!