Verisure har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hold deg langt unna.. de responderte ikke på to dager etter å ha bekreftet at de er på vei
Greit, men skikkelig dyrt over tid. Litt gammeldags teknologi spesielt på kameraene.
Har svigerfar som har langtstegende Parkinson og som har havnet på aldershjem. 3 måneder oppsigelse er usmakelig i seg selv, da vi prøvde å si opp i går 31.10 sa de at vi må ha fullmakt. Mannen er ikke i stand til å skrive og snakker utydelig så det i seg selv er problematisk. Synes ikke Verisure er kundevennlig bedrift, Jeg selv kommer ALDRI til å bruke deres tjenester.
Nå er min tålmodighet med Verisure slutt!! Får tilsendt batterier i posten med beskjed om å skifte selv. Har to eneboliger og betaler ca 15.000.- i året for abonnementene. Verisure sier det ikke er deres ansvar å skifte batteriene. Hadde en tekniker fra Securitas for ca e1 år siden og han "tuklet" i lang tid med å skifte to batterier. Har forsøkt å ringe Verisure med spørsmål om faktura, men Verisure ville ikke svare før jeg oppga stikkord!! Har ringt kundeservice, men blitt sendt videre i systemet. Arrogante og uhøflige svar hos kundeservice. Har kontaktet Hueierne (forening for huseiere) og bedt de gå Verisure nærmere etter "i sømmene". Har også sett på hvordan man sier opp sitt/sine abonnement i Verisure - en rebus uten like. Vil ta kontakt med forbrukerrådet og be de se på prosedyren for oppsigelse av avtalen med Verisure. Har kolleger som har oplevd samme problemer. Sigmund S.
Byttet leverandør. Ny leverandør demonterte det gamle utstyret til Verisure. Via alarmens callinganlegg tok Verisure kontakt og noterte seg at det ikke var sabotasje, men alarmbytte. (beg av nov2023) Demontert utstyr ble lagt i pose, i entreen, klar for henting. Men – Verisure var tydeligvis ikke interessert. Etter en opprydding ved påske, ble posen lagt et annet sted. I slutten av juni får jeg telefon fra selger for Verisure. Jeg takke nei til å bytte alarmselskap, men jeg nevnte at jeg syntes det var rart Verisure ikke ville ha tilbake utstyret. Selger foreslo at det kunne hentes nå, men jeg takket nei til det, jeg var på veg til ferie. Sa fra at jeg tar kontakt når jeg vet hvor utstyret er. Vet ikke nå hvor utstyret er. Nettopp ankommet på feriested et par dager senere, og får jeg faktura på kr 4000,- som betaling på utstyr. ??!! Ringte Verisure og ba de slette faktura. Det ble gjort. En ukes tid senere begynte jeg å få telefoner vedr. demontering av utstyr. Fortalte de jeg snakket med om at demontering ikke var nødvendig, det var allerede gjort, men jeg må ringe når jeg er hjemme og finner ut hvor dette nå var.Husket ikke hvor det hadde blitt lagt, det var tross alt flere måneder siden posen med utstyr ble fjernet fra entreen. En av de som ringte presterte til å med å si at da kunne de komme innom og lete inne i huset, både i boder og på loft, siden jeg ikke visste hvor det var!! Ny faktura kom - og etter at denne ble slettet, kom inkassosak. (sic!) Fikk beskjed etter noen dager om at inkassosaken var slettet (etter at jeg igjen tok kontakt). Nå har jeg faktisk funnet utstyret som de burde ha hentet i november 2023… Først gidder de ikke hente, og så nesten ett år etterpå så skal de på død og liv ha utstyret?? Men – neste gang de tar kontakt kan jeg gi beskjed om at de kan hente. Jeg har opplevd alle telefoner, fakturaer, inkassokrav og utrivelige ansatte i Verisure som et pes og en form for trakkasering over tid. En ting er sikkert: jeg blir ALDRI kunde igjen. Og til alle der ute: styr unna Verisure!
Var på boligmesse i Kristiansand, kom til Verisure sin stand. Her ble vi møtt med pågående selger som hadde gode tilbud. Jeg ble lokket med, "tegn avtale om boligalarm å få kjøpt Yale doorman for 2990,-. Ordinær pris er 4990,-". Når jeg så opp avtalen hevdet de at Yale Doorman lås var Verisure sin eiendom.
Håpløst dårlig på alt rundt oppsigelse, for lang oppsigelsestid, manglende informasjon, plagsomme selgere som kontakter deg og tilbyr lavere pris, måtte purre de for å få en bekreftelse på oppsigelsen osv...