Verisure opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Brukte lang tid på å finne ut hvor jeg kunne si opp avtalen som kun viste seg å være per telefon. Måtte bruke lang tid i telefon med kundekonsulenten før jeg fikk bekreftelese på at avtalen ville bli avsluttet. Fikk ingen skriftlig tilbakemelding om at avtalen var opphørt. Når jeg etterlyste den etter et par uker viste det seg at jeg måtte sende en mail på en link fra en kryptisk tekstmelding som jeg ikke hadde fått noe informasjon om. Det var ingen ting i tekstmeldingen som ga noe informasjon om at den hadde noe med oppsigelse å gjøre. Da var det 1 mars, og jeg måtte betale for 4 måneder siden oppsigelsestiden var 3 mnd etter påbegynt måned..... Jeg trodde tiden med så lite kundevennlig behandling var historie for lenge siden !!
Har fått batterier til bytting Bytter batterier på enheten og tenker alt er ok men den gang ikke. Etter noen dager får jeg melding på telefonen at jeg ikke har byttet batterier. Hvor ligger feilen. Og dette gidder jeg ikke lenger. Skal dere ha meg som kunde må dette fikses.
Uanstendig dyrt produkt. Lite informasjon ogingen kontaktpersoner i vårt område.
Følt meg lurt fra start til ende. Skulle få Yale doorman dørlås, som gikk i stykker etter 2-3uker og da kunne jeg ikke bare bytte. De kom med nytt lås som var sånn halv privat ordnet av agenten, som også gikk i stykker. Tungvint med den der sentralen og kodene og valgte å avslutte etter 1-1,5 måned. Det var meget vanskelig og tok flere måneder. Får nå regning på 2000kr for utstyr som vi har fjerner på egen hånd fordi det alarmerte hele tiden og var i vei ved oppussing. Har til og med ringt kundeservice 2 ganger for å få instruks om demontering, ikke 1 ord om at utstyret må tilbake til de. Fikk underveis flere telefoner fra noen som prøvde å lure meg tilbake til ny kontrakt.... Aldri igjen.
Dyrt, dårlig kundeservice i forbindelse med oppsigelse, svært vanskelig å få avsluttet abonnementet.
Har kun negative erfaringer med selskapet. Det tok meg over 6 mnd å få sagt opp abonnementet! De solgte inn produkter som ikke passet min bolig i prosessen og jeg måtte bruke dager i telefonen for oppklaringer. Min opplevelse var at jeg ble holdt for narr for at de skulle beholde meg som kunde lengst mulig. Jeg ville styrt unna dette selskapet.
Har blitt løyet til av agenten som var hjemme hos meg. Fikk vite at jeg kun skulle betale for månedsprisen, men så kom det en annen som monterte opp utstyret - etter dette fikk jeg en ekstraregning på ca kr 9000,- som agenten sa jeg ikke skulle få. Da jeg klagde på dette fikk jeg tilbud om å betale kr 399,- pr måned. Jeg forklarte at det var prinsippet om at jeg hadde blitt ført bak lyset som var problemet og ikke månedsprisen. Jeg var ufornuftig nok til ikke å avslutte abonementet med en gang. Etter et par år hadde prisen steget til over kr 600,- og jeg ringte for å si opp avtalen. Jeg fikk tilbud om avslag til kr 585,- pr måned og var ufornuftig nok til å si ja til det. måtte betale full pris på første regning, neste regning var iht avtalen, men så har det vært full pris igjen. Men, nå er det nok - jeg vil ikke være kunde hos et så uproffesjonelt selskap. Da jeg klagde første gangen, sa jeg at det ville jo vært billigere for meg å kjøpe produktene i hyllen på butikken og satt det opp selv enn det de leverte, noe kundebehandleren sa at ja, det ville det blitt.. Så litt innsikt har saksbehandlerne, men bedriften fører kundene bak lyset.