Verisure opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har blitt løyet til av agenten som var hjemme hos meg. Fikk vite at jeg kun skulle betale for månedsprisen, men så kom det en annen som monterte opp utstyret - etter dette fikk jeg en ekstraregning på ca kr 9000,- som agenten sa jeg ikke skulle få. Da jeg klagde på dette fikk jeg tilbud om å betale kr 399,- pr måned. Jeg forklarte at det var prinsippet om at jeg hadde blitt ført bak lyset som var problemet og ikke månedsprisen. Jeg var ufornuftig nok til ikke å avslutte abonementet med en gang. Etter et par år hadde prisen steget til over kr 600,- og jeg ringte for å si opp avtalen. Jeg fikk tilbud om avslag til kr 585,- pr måned og var ufornuftig nok til å si ja til det. måtte betale full pris på første regning, neste regning var iht avtalen, men så har det vært full pris igjen. Men, nå er det nok - jeg vil ikke være kunde hos et så uproffesjonelt selskap. Da jeg klagde første gangen, sa jeg at det ville jo vært billigere for meg å kjøpe produktene i hyllen på butikken og satt det opp selv enn det de leverte, noe kundebehandleren sa at ja, det ville det blitt.. Så litt innsikt har saksbehandlerne, men bedriften fører kundene bak lyset.
Den virker ok og jeg føler det er en alarm jeg kan stole på, men dette er altfor dyrt å betale.
Usannsynlig dårlig kundeservice - og du bindes i 3mnd oppsigelsesperiode! ALLTID noe å gå på mht hva du betaler. De sniker prisen din oppover, men når du ringer for å si opp kan de enkelt skru ned prisen din både 1 og 2 hundrelapper i mnd!!! Styr unna!
Helt umulig å kunne si opp avtale Håper at ingen andre går i denne fella Det er også slik at det finnes noen som utnytter dette for kunne tjene penger for å si opp avtalen for deg og meg. Skummelt
Bra, relativt godt. Har aldri hatt noe annet, så derfor vanskelig å si noe.
Satt seg i ca. 30 min. Så gjorde han noe og gikk.
Hever prisen så jevnt og trutt langt over konsumprisindeks