Verisure opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
De opererer med høy pris og ut ser ikke grunn til at de skal sette opp prisen. Fornøyd ellers
Helt umulig å si opp, ekstremt unødvendig prosess som burde vært så enkel.
Det er slik at jeg er misfornøyd med pris. For øvrig har vel jeg ingen ting å utsette, men det blir for mye tilbakemeldinger vedrørende reklame.
Etter flere å som kunde gjør de lite for å få en god omtale og videre anbefaling. I januar sendte jeg oppsigelse, men fikk telefon hvor jeg ble spurt om jeg kunne tenke meg å fortsette til en kampanjepris, for så en økning etterhvert. Jeg spesifiserte på telefonen at jeg var usikker på dette da jeg ikke ønsket å måtte fortsette som kunde i ytterligere tre måneder hvis det endte opp med at vi ikke ville fortsette likevel. På telefonen sa kundebehandler at det var i orden og at det ville ikke være noe binding på dette. I bekreftelsen på ny pris ble denne setningen lagt til: Ingen binding eller endringer på kontraktsvilkår ved at prisen settes ned. Når jeg da sa opp avtalen i februar, da vi så at det blir for dyrt for denne tjenesten i og med vi ikke får bruke hele avtalen grunnet fritidsboliger beliggenhet (noe de forøvrig ikke informerte om når vi inngikk avtalen). Får jeg beskjed om at oppsigelsen er mottatt, og at det er 3 (!!!!!) mnd oppsigelse. I tillegg SATTE DE OPP PRISEN! De er ute ette mest mulig penger til minst mulig tjeneste. De yter IKKE kundeservice og er ABSOLUTT IKKE imøtekommende når det, i følge dem, har oppstått en misforståelse! Trenger du alarm - velg en annen!
Helt ok trenger å se om noe er like bra å billigere å kanskje noe ekstra
Verisure er veldig bra! Håper de kan gi meg et godt nytt tilbud nå når jeg skal flytte
Dyrt og unødvendig. Tre måneders oppsigelse er uhørt å kreve. Krav om skriftlig oppsigelse er for å gjøre det mest mulig tungvint å si opp avtalen.