Verisure opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Etter flere å som kunde gjør de lite for å få en god omtale og videre anbefaling. I januar sendte jeg oppsigelse, men fikk telefon hvor jeg ble spurt om jeg kunne tenke meg å fortsette til en kampanjepris, for så en økning etterhvert. Jeg spesifiserte på telefonen at jeg var usikker på dette da jeg ikke ønsket å måtte fortsette som kunde i ytterligere tre måneder hvis det endte opp med at vi ikke ville fortsette likevel. På telefonen sa kundebehandler at det var i orden og at det ville ikke være noe binding på dette. I bekreftelsen på ny pris ble denne setningen lagt til: Ingen binding eller endringer på kontraktsvilkår ved at prisen settes ned. Når jeg da sa opp avtalen i februar, da vi så at det blir for dyrt for denne tjenesten i og med vi ikke får bruke hele avtalen grunnet fritidsboliger beliggenhet (noe de forøvrig ikke informerte om når vi inngikk avtalen). Får jeg beskjed om at oppsigelsen er mottatt, og at det er 3 (!!!!!) mnd oppsigelse. I tillegg SATTE DE OPP PRISEN! De er ute ette mest mulig penger til minst mulig tjeneste. De yter IKKE kundeservice og er ABSOLUTT IKKE imøtekommende når det, i følge dem, har oppstått en misforståelse! Trenger du alarm - velg en annen!
Helt ok trenger å se om noe er like bra å billigere å kanskje noe ekstra
Verisure er veldig bra! Håper de kan gi meg et godt nytt tilbud nå når jeg skal flytte
Dyrt og unødvendig. Tre måneders oppsigelse er uhørt å kreve. Krav om skriftlig oppsigelse er for å gjøre det mest mulig tungvint å si opp avtalen.
Grådighet og ingen kundebehandling! Høyeste måneds pris på markedet, setter opp prisene uten varsel, men forlanger opp til 4 mnd etterbetaling for ingen tjeneste når man har fått nok… Alarmen brutt en gang, fordi vi hadde glemt å lukke verandadøren. Sløvt av oss selvsagt, men Verisure merket det ikke engang. Var naboen som ringte fordi alarmen vår ulte… Av alt det pengegriske jeg har opplevd er Verisure «bånn i bøtta» Spurte om de synes det er lurt å få 100% negativ ambassadør for siste rest av profitt? Det har de ikke svar på engang….
Veldig lite brukervennlig kundebehandling når det gjelder fakturaspørsmål
Brukte lang tid på å finne ut hvor jeg kunne si opp avtalen som kun viste seg å være per telefon. Måtte bruke lang tid i telefon med kundekonsulenten før jeg fikk bekreftelese på at avtalen ville bli avsluttet. Fikk ingen skriftlig tilbakemelding om at avtalen var opphørt. Når jeg etterlyste den etter et par uker viste det seg at jeg måtte sende en mail på en link fra en kryptisk tekstmelding som jeg ikke hadde fått noe informasjon om. Det var ingen ting i tekstmeldingen som ga noe informasjon om at den hadde noe med oppsigelse å gjøre. Da var det 1 mars, og jeg måtte betale for 4 måneder siden oppsigelsestiden var 3 mnd etter påbegynt måned..... Jeg trodde tiden med så lite kundevennlig behandling var historie for lenge siden !!