Verisure opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg har hatt Verisure i et par års tid. Systemet har forsåvidt fungert godt. Sommeren 2022 ringte jeg for å si opp abonnementet da jeg syntes at det etter hvert ble kostbart. Det kostet da kr.595,-/mnd. Da ble jeg raskt oppringt fra dem. De kunne gå ned til Kr.399,-/mnd. Jeg ble enig om at jeg skulle prøve fram til jul. I desember økte de prisen til kr.595,-/mnd. igjen.Jeg bestemte meg derfor for å si opp abonnementet 12. januar 2023. Den første jeg snakket skulle opprette sak på det og da forsvant forbindelsen med han. Jeg prøvde igjen, men de kunne ikke ta oppsigelsen på tlf. kun skriftlig. Jeg finner ikke noen emailadr. på Help & Support. Jeg vil ikke anbefale Verisure til noen andre.
Kan fortsatt ikke se at boten de fikk hjelper noe som helst. Sector alarm nekter å levere tilbud når de hører at min motivasjon er å få ned prisen.
Byttet leverandør fra Verisure til Sector 27 juli. Samme anlegg til halv pris. Vært kunde hos Verisure i 10 år, de bare legger på prisen. Uansett endte opp med å må betale Verisure i 9 måneder etter ny avtale med Sector. Fordi Sector angivelig glemte å si opp på mine vegne og Verisure først sendte meg purring i januar og da mener jeg må si opp selv! Personlig. I god tro har jeg betalt min oppsigelsestid ut desember. Og de mener nå dato for oppsigelse er ut April! Ikke til å tro… Anlegget til Verisure ble demontert i midten av september! De har ikke engang varslet meg om sabotasje på anlegget, som ville vært naturlig når det ikke er i drift. Neida september, oktober, november, desember, januar, februar, mars og april krever de full betaling for! Uten å ha anlegg hos meg! De innrømmer at jeg muntlig gav beskjed i august om bytte av leverandør under en alarm utløst da. Likevel, maler de på med sitt krav. VELDIG DÅRLIG SERVICE. SVINDEL. PASS PÅ! IKKE ETTRETTLIGE!
Svarer aldri på e.post eller telefon. Det er sendt oppsigelse. Annlegg frakoblet 01.12.2022. Verisure sender Faktura.
Ringt de flere ganger, tar ikke telefonen. Dårlig kundeservice. Umulig å få kontakt
Fakturerer for tjenester som ikke virker. Umulig å si opp. Sender til inkasso uten forvarsel eller purring. Umulig å få tak i på telefon.
Etterspurte uforpliktende tilbud gjennom Bytt.no. Selgeren, mer enn sikkerhetseksperten, som kom på befaring var forsåvidt ok, men jeg følte meg ikke videre betrygget. Da vi ble enige om hvilke komponenter som skulle være grunnlaget for prisberegningen fikk jeg en himmelhøy montasjepris som han slo av 2000kr på. Men siden det hadde vært en kampanje som gikk ut i forgårs skulle han ringe sjefen sin for å høre om jeg kunne denne. Med sjefen på høytaler gjennomgikk de en tilsynelatende innøvd dialog hvor sjefen til slutt skulle prøve å presse prisen ved å gå ett steg høyere i systemet. Sjefen ringte etter fem minutter og kunne halvere etableringskostnader og gi meg gratis abonnement de tre første månedene for å dekke kostnadene jeg har i oppsigelsestiden hos mitt nåværende alarmselskap. Fristen for tilbudet var ut dagen! Da jeg sa at dette ikke var aktuelt å svare på i løpet av dagen da jeg skulle ha flere alarmleverandører på befaring før jeg tok en beslutning fikk jeg beskjed om at jeg hadde to dager på meg. Uken etterpå ringte hele fire forskjellige selgere fra Verisure. De kunne gå ned enda mer på pris og hive med en Yale Doorman i prisen. Jeg sa det ikke var aktuelt og takket for tilbudet. Jeg har i løpet av måneden etterpå blitt kontaktet ukentlig av diverse Verisure-selgere fra seks-syv forskjellige telefonnummer og måtte senest i dag sende en kraftglose i retning selgeren i andre enden. Månedsprisen deres klarte de aldri å matche min alarmleverandør. Styr unna!