Verisure opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Ringt de flere ganger, tar ikke telefonen. Dårlig kundeservice. Umulig å få kontakt
Fakturerer for tjenester som ikke virker. Umulig å si opp. Sender til inkasso uten forvarsel eller purring. Umulig å få tak i på telefon.
Etterspurte uforpliktende tilbud gjennom Bytt.no. Selgeren, mer enn sikkerhetseksperten, som kom på befaring var forsåvidt ok, men jeg følte meg ikke videre betrygget. Da vi ble enige om hvilke komponenter som skulle være grunnlaget for prisberegningen fikk jeg en himmelhøy montasjepris som han slo av 2000kr på. Men siden det hadde vært en kampanje som gikk ut i forgårs skulle han ringe sjefen sin for å høre om jeg kunne denne. Med sjefen på høytaler gjennomgikk de en tilsynelatende innøvd dialog hvor sjefen til slutt skulle prøve å presse prisen ved å gå ett steg høyere i systemet. Sjefen ringte etter fem minutter og kunne halvere etableringskostnader og gi meg gratis abonnement de tre første månedene for å dekke kostnadene jeg har i oppsigelsestiden hos mitt nåværende alarmselskap. Fristen for tilbudet var ut dagen! Da jeg sa at dette ikke var aktuelt å svare på i løpet av dagen da jeg skulle ha flere alarmleverandører på befaring før jeg tok en beslutning fikk jeg beskjed om at jeg hadde to dager på meg. Uken etterpå ringte hele fire forskjellige selgere fra Verisure. De kunne gå ned enda mer på pris og hive med en Yale Doorman i prisen. Jeg sa det ikke var aktuelt og takket for tilbudet. Jeg har i løpet av måneden etterpå blitt kontaktet ukentlig av diverse Verisure-selgere fra seks-syv forskjellige telefonnummer og måtte senest i dag sende en kraftglose i retning selgeren i andre enden. Månedsprisen deres klarte de aldri å matche min alarmleverandør. Styr unna!
Nesten umulig å si opp tjeneste, og måtte benytte altfor mye tid og energi for å få det til. Den gode nyheten til Verisure er vel at her har dere mye å gå på... Makan til selskap..
Det er ingen grunn til å ha 3 mnd oppsigelse. Man betale på forskudd allerede. Da holder det med at avtalen er ferdig når siste fakturaperioden går ut. Etter å ha vært kunde i over 9 år synes vi dette er en grisk, vanskelig og unødvendig avslutning.
Har hatt Verisure i huset i ca. ti år - før jeg sa det opp. Tre måneders oppsigelse. I løpet av disse ti årene har man lagt til en del svindyre komponenter. Komponenter man har fullt ut betalt for selv. Når de etter tre mnd. oppsigelse kommer og skal ta ned anlegget tar de med seg absolutt ALT. Og det du har betalt for selv - det får du ingenting igjen for. Det som er imponerende er at dette synes de er greit?! Jeg kaller det tyveri! I så måte kan man si at Verisure var de første til å foreta et tyveri fra min bolig etter at de ble koblet ut herfra. Det er sikkerhetstjenesten sin det!
Det er fullstendig urimelig med 3 måneders oppsigelsestid for alarmtjenesten. Det fremstår som utspekulert grådighet med den hensikt å flå kunden for mest mulig penger. Når man ringer sentralbordet tar det lett 20 minutt før en får svar, men når man er blitt lut lei hele den dårlige servicen og sender oppsigelsen på mail, da har de plutselig all verdens ressurser disponibelt til å ringe deg opp igjen......