Verisure opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Grådighet og ingen kundebehandling! Høyeste måneds pris på markedet, setter opp prisene uten varsel, men forlanger opp til 4 mnd etterbetaling for ingen tjeneste når man har fått nok… Alarmen brutt en gang, fordi vi hadde glemt å lukke verandadøren. Sløvt av oss selvsagt, men Verisure merket det ikke engang. Var naboen som ringte fordi alarmen vår ulte… Av alt det pengegriske jeg har opplevd er Verisure «bånn i bøtta» Spurte om de synes det er lurt å få 100% negativ ambassadør for siste rest av profitt? Det har de ikke svar på engang….
Veldig lite brukervennlig kundebehandling når det gjelder fakturaspørsmål
Brukte lang tid på å finne ut hvor jeg kunne si opp avtalen som kun viste seg å være per telefon. Måtte bruke lang tid i telefon med kundekonsulenten før jeg fikk bekreftelese på at avtalen ville bli avsluttet. Fikk ingen skriftlig tilbakemelding om at avtalen var opphørt. Når jeg etterlyste den etter et par uker viste det seg at jeg måtte sende en mail på en link fra en kryptisk tekstmelding som jeg ikke hadde fått noe informasjon om. Det var ingen ting i tekstmeldingen som ga noe informasjon om at den hadde noe med oppsigelse å gjøre. Da var det 1 mars, og jeg måtte betale for 4 måneder siden oppsigelsestiden var 3 mnd etter påbegynt måned..... Jeg trodde tiden med så lite kundevennlig behandling var historie for lenge siden !!
Har fått batterier til bytting Bytter batterier på enheten og tenker alt er ok men den gang ikke. Etter noen dager får jeg melding på telefonen at jeg ikke har byttet batterier. Hvor ligger feilen. Og dette gidder jeg ikke lenger. Skal dere ha meg som kunde må dette fikses.
Uanstendig dyrt produkt. Lite informasjon ogingen kontaktpersoner i vårt område.
Følt meg lurt fra start til ende. Skulle få Yale doorman dørlås, som gikk i stykker etter 2-3uker og da kunne jeg ikke bare bytte. De kom med nytt lås som var sånn halv privat ordnet av agenten, som også gikk i stykker. Tungvint med den der sentralen og kodene og valgte å avslutte etter 1-1,5 måned. Det var meget vanskelig og tok flere måneder. Får nå regning på 2000kr for utstyr som vi har fjerner på egen hånd fordi det alarmerte hele tiden og var i vei ved oppussing. Har til og med ringt kundeservice 2 ganger for å få instruks om demontering, ikke 1 ord om at utstyret må tilbake til de. Fikk underveis flere telefoner fra noen som prøvde å lure meg tilbake til ny kontrakt.... Aldri igjen.
Dyrt, dårlig kundeservice i forbindelse med oppsigelse, svært vanskelig å få avsluttet abonnementet.