Verisure opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Styr unna. Forferdelig vanskelig å få sagt opp avtalen. Har sendt flere mailer og snakket med kundebehandler 2 ganger før oppsigelsen var ett faktum. 3 månders oppsigelse :(
Kan ikke stole på det selgerene sier. Fikk en helt annen pris på befaring enn hva som ble fakturert. I tillegg sa dem at jeg hadde kjøpt alle komponentene, som jeg da kunne fortsette å bruke om jeg en dag skulle si opp abbonementet og tilkoblingen opp mot alarmsentral. Men når jeg etter flere år sier opp avtalen, da har jeg ikke kjøpt noen ting. Det koster altså bare i underkant av 1700kr for montering per røykvarsler, i tillegg til månedsprisen såklart.
Jeg har ved flere anledninger prøvd å komme i kontakt med Verisure . «Alle våre operatører er opptatt ! «Det er svaret ! Dere ringer ALDRI tilbake - det er ingen kveldsvakt . Jeg har to hjem. Begge er linket til Verisure . Hva får vi igjen ? Ingenting!! Jeg har prøvd å bestille ringeklokker med kamera - null respons! Dette er elendig ! Jeg forlanger nå at en seriøs kundebehandler ringer meg tilbake OG svarer meg på Mail . I dag ville jeg logge meg på for å sjekke temperaturen i huset i Krsand Da aksepteres ikke hverken Mail eller passord !!! For noe ROT!!! Dette bør nye kunder advares mot !! Se til å rydde opp ellers trekker vi oss !!!! Rasende hilsen Nina E. R.
Godt system som fungerer bra , men opplever dårlig kundeservice og mye skrevet med liten skrift. Et svært dyrt abonnement. Vanskelig å bytte batterier, som man i tillegg får tilsendt og deretter fakturert uten å ha bedt om det. Opplever også at noen har forhandlet seg frem til billigere avtaler enn andre. Ikke bra.
Jeg er meget fornøyd. Meget god kundebehandling, nå ved installasjon. Trivelig mann!
Nærmest håpet å få sagt opp kundeforhold og dårlig kundeservice og vanskelig og komme gjennom til rett person
Gjelder feriested. Vanskelig å overta ansvar da mannen min døde. Stress med unødvendige og tildels ubehagelige oppringninger om batteriskifte etc. Dyrt å få hjelp med batteriskifte og dyrt med utskiftning av gammelt utstyr( skiftet ikke ut noe - men så litt på priser og dyrt å få inn en til å gjøre noe) En utrykning på grunn av insekt, ble da oppringt midt på natta(flere år siden) Lang periode for oppsigelse.. prossess med tilbud om billigere abonnement - fordi jeg sa opp! Hvorfor ikke gi tilbudet automatisk ved langvarige kundeforhold! .. I dag ble utstyret tatt ned av en hyggelig ung mann som ga god informasjon og svarte på spørsmål! (Mye av utstyret var nok modent for utskiftning)To stjerner istedet for en på grunn av denne unge imøtekommende mannen!