Verisure opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg har slitt med deres kundeservice siden juni, i 4 måneder, uten å få løst problemet med min Yale Doorman som til tider ikke klarer å låse. I tillegg oppdager jeg at jeg kunne vært informert om problemet tidligere, dersom Verisure hadde skrudd på denne type varsling som standard. De siste 5 uker har jeg opplevd en kundeservice som ikke setter seg inn i problemstillingen, prøver å snakke meg vekk fra problemet, tilbyr meg løsninger som montør allerede har utført, og dikter opp krav som de påfører meg som kunde. Yale sin kundeservice ga meg løsningen i løpet av 5 minutter. Samme ettermiddag fikk jeg løst problemet på egen hånd.
Jeg har kun opplevd positive erfaringer med Verisure. De er raske med å ta kontakt ved brannalarm som går og hvis det har vært noe de har sett så tar de kontakt og ordner opp superraskt. Veldig fornøyd.
Verisure sender nå ut epost om at husstander som ikke har abbonnement ikke lenger vil ha fungerende komponenter. Dette gjelder blant annet dørmodul til yale doorman, røykvarslere, vanndetektorer, smartkontakter. Har tidligere også vært i kontakt med kundeservice der, og det er helt seriøst den verste kundebehandlingen jeg har opplevd i mitt snart 50 årige liv. Komponenter som er kjøpt hos dem, eller andre aktører til deres system, er så og si umulig å få låst opp igjen dersom man skal selge dette videre, og vil gå over til andre systemer. Dette til tross for at nåværende eier både ringer og ber om at det slettes fra systemet. Verisure er fullstendig rigide og låser komponenter til både adresse og kode. Umulig å få låst opp sier de, og kommer med regelrett usannhet om at de ikke kan hente frem info om komponentene. Kundebehandler er både arrogant og fullstendig uinteressert. Dette til tross for at de sitter med hele systemstrukturen og databasene foran seg. Dette gjør de for at nye brukere skal gi opp, kjøpe nye komponenter hos dem, SAMT tvinges til å tegne dyrt abbonnement. Dette til tross for at komponentene i utganspunktet selges med lovnad om åpenhet og mulighet for skifte i systemer. Nevn et annet selskap innen bransjen som gjør det samme! Jeg kommer til å kjempe mot Verisure så lenge jeg lever, og jeg kommer til å spre dette til alle mulige kanaler og bekjentskapskrets. Slik går det ikke an å behandle kunder. Man har tross alt kjøpt en eller flere komponenter som de har tjent penger på. Abonnent eller ikke.
Produktet dems har funket vekdig bra og har anbefalt til flere i min familie som har fått det samme og til og med enda bedre tilbud. De er minst like fornøyde som meg, om ikke mer!! Veldig koslige selgere også
Misfornøyd med alarmsystemet for innbrudd og det er i tillegg alt for kostbart å ha dette når systemet uansett ikke er i bruk. Eneste som fungerer skikkelig er røykvarslere, men her er Homely til 199 bedre å bruke enn Verisure til over 500 pr mnd. I tillegg er det et mareritt å få tak i rette vedkommende som kan informere deg om hvor man må sende skriftlig oppsigelse. Glemte jeg si at det er 3 mnd oppsigelse også? Verisure er laget for at det skal være så vanskelig å si opp avtalen at man gir opp og fortsetter som avtalekunde.
Meget fornøyd med tjenesten. Rask respons, men vurderer pga pris.
2 utløste alarmer (en brann alarm), selskapet fikk ikke tak i med oss, ingen aksjon. Våg forklaring at nødetetene var på vei ifm med utløst brannalarm, men den ble slått av, så de avlyste aksjonen. Alarmen ble slått av etter 15-20 minutter etter at den ble utløst. Om dette hadde vært reelt brann, hadde huset brant ned allerede... Allikevel mener kundeservice at de gjørde alt som de skulle. 3 måneders oppsigelsestid er bare tull...