Verisure opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Produktet dems har funket vekdig bra og har anbefalt til flere i min familie som har fått det samme og til og med enda bedre tilbud. De er minst like fornøyde som meg, om ikke mer!! Veldig koslige selgere også
Misfornøyd med alarmsystemet for innbrudd og det er i tillegg alt for kostbart å ha dette når systemet uansett ikke er i bruk. Eneste som fungerer skikkelig er røykvarslere, men her er Homely til 199 bedre å bruke enn Verisure til over 500 pr mnd. I tillegg er det et mareritt å få tak i rette vedkommende som kan informere deg om hvor man må sende skriftlig oppsigelse. Glemte jeg si at det er 3 mnd oppsigelse også? Verisure er laget for at det skal være så vanskelig å si opp avtalen at man gir opp og fortsetter som avtalekunde.
Meget fornøyd med tjenesten. Rask respons, men vurderer pga pris.
2 utløste alarmer (en brann alarm), selskapet fikk ikke tak i med oss, ingen aksjon. Våg forklaring at nødetetene var på vei ifm med utløst brannalarm, men den ble slått av, så de avlyste aksjonen. Alarmen ble slått av etter 15-20 minutter etter at den ble utløst. Om dette hadde vært reelt brann, hadde huset brant ned allerede... Allikevel mener kundeservice at de gjørde alt som de skulle. 3 måneders oppsigelsestid er bare tull...
Ringer om alarm eller røykvarsler utløses , hvis jeg ikke slår av alarmen.
Har akkurat kjøpt ny leilighet og solgt nåværende hus solgte huset nå i juni for overtakelse 15.juli. Ringte Verisure, og det var helt greit å stoppe alarmen 15.juli, men da bekrwftrlsesbrevet kom, sto det at jeg måtte betale fram til 01.oktober. De skal altså ha over 2000kr for en alarm dom hverken jeg eller nye eiere vil ha tilgang til. Med andre ord - de skal ha over 2000kr for ikke å gjøre noen ting!
Noen som email adr demmes? Jeg finner ikke den noen plass og må si opp skriftlig Bør bli bedre på kundeservice