Verisure opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Hjemme er det helt fint men på hytta er de så som så.Lover en ting men holder det ikke når jeg ringer dem og sier at vi er der for og installere 5g .Dem forhold er seg ikke til det vi sier.🤯🤯
Dyrt. Får ikke beskjed når noe er galt og heller ikke etter en alvorlig (nylig) nedetid av tjenestene deres i forrige uke. (Det gikk ikke an å skru på alarm, og alle brukerkoder ble slettet)
Jeg er virkelig ikke fornøyd. Ikke velg Verisure du blir bare fanget i systemet deres. Kjøp heller google nest fungerer bedre. Verisure vet hva de driver med når det gjelder faktura så du ender opp med å få inkassovarsler hele tiden. Dårlig kundeservice som blir sur på telefonen. Hold deg langt unna.
ALT for dyrt, og de låser deg mot tjenesten med i praksis 4 MÅNEDER oppsigelses tid.
Ble oppringt før ferien av en selger fra Verisure hvor han fortalte at de nå ønsker å vinne tilbake tidligere kunder. Tilbudet som ble lagt frem var egentlig bra, og at de skulle dekke brudgebyr hos eksisterende alarmleverandør. Jeg var i min dialog med selger tydelig på at jeg som kunde ikke skulle ha noe ekstra jobb eller økonomiske utlegg knyttet til bruddgebyr hos eksisterende alarmleverandør. Verisure skulle bistå med å si opp avtalen hos min alarmleverandør, noe jeg måtte purre Verisure på. Når det gjelder de økonomiske så må jeg som kunde legge ut bruddgebyret og be om refusjon fra Verisure. Dette var ikke helt sånn selger la det frem i salgsfasen. Har to anlegg og heldig vis har jeg ikke bindingstid i avtalen, så planen er å komme meg ut ASAP.
Benyttet det i en liten periode (10 dager), mye styr med å få det til å gå sømløst (flyttet akkurat til huset så internettet var ikke optimalt overalt). Dette kunne vært informert på forhånd at er et krav og merfakturering for mobildata på sentral vil forekomme dersom det ikke er stabilt nett. Yale doorman som jeg ønsket di monterte gikk heller ikke pga. døren var for gammel. Ble allikevel fakturert for dette. Resultat var at dette kunne trekkes fra i pris men da --> Uklar faktura hva som var rabattert, tilsynelatende skulle jeg enda betale fullt for det som ikke var levert pga. det som "skulle" leveres var en pakke, og da pakken i sin helhet ikke kunne leveres pga. noe de ikke hadde informert om så var ikke tilbudet levert men installasjon skulle betales separat. Stykkpris her var da ikke oppgitt og jeg sa det ikke kom på tale at vi løste det med "tit-for-tat" uten oppgitt endring. Flere småting i tilbud som ikke ble levert. Etter 10 dager benyttet jeg meg av angreretten da jeg ser det er mange som kritiserer Verisure for praksisen sin som jeg hadde flere punkter å ta med før jeg i det hele tatt søkte opp. Syntes det var litt kritikkverdig at de ikke sendte med angrerettskjema med inngåelse av avtale, ringte 4 ganger for å forsikre meg at det verbale budskapet kom helt frem til mannen som skulle ha det og at jeg fikk skriftlig bekreftelse på at det var OK og behandlet. Sørg for å få alt skriftlig og bekreftelse på det du skal ha levert. VIKTIG: Les avtalevilkårene dine, ser det er et par her som blander noen punkter og sier di har rett på et par ting de ikke har virker det som.
Verste jeg har vert borte I , er 78 år og har klaget på dette firmaet I noen år.Jeg har ringt til de og bedt de kommeog bytte batteri,men nei de kommer ikke., har forklart møntøren som la opp anlegget mente det var veldig høyt til taket det det satt div alarmer og røykvarslere. Under taket..