Verisure opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Ble oppringt før ferien av en selger fra Verisure hvor han fortalte at de nå ønsker å vinne tilbake tidligere kunder. Tilbudet som ble lagt frem var egentlig bra, og at de skulle dekke brudgebyr hos eksisterende alarmleverandør. Jeg var i min dialog med selger tydelig på at jeg som kunde ikke skulle ha noe ekstra jobb eller økonomiske utlegg knyttet til bruddgebyr hos eksisterende alarmleverandør. Verisure skulle bistå med å si opp avtalen hos min alarmleverandør, noe jeg måtte purre Verisure på. Når det gjelder de økonomiske så må jeg som kunde legge ut bruddgebyret og be om refusjon fra Verisure. Dette var ikke helt sånn selger la det frem i salgsfasen. Har to anlegg og heldig vis har jeg ikke bindingstid i avtalen, så planen er å komme meg ut ASAP.
Benyttet det i en liten periode (10 dager), mye styr med å få det til å gå sømløst (flyttet akkurat til huset så internettet var ikke optimalt overalt). Dette kunne vært informert på forhånd at er et krav og merfakturering for mobildata på sentral vil forekomme dersom det ikke er stabilt nett. Yale doorman som jeg ønsket di monterte gikk heller ikke pga. døren var for gammel. Ble allikevel fakturert for dette. Resultat var at dette kunne trekkes fra i pris men da --> Uklar faktura hva som var rabattert, tilsynelatende skulle jeg enda betale fullt for det som ikke var levert pga. det som "skulle" leveres var en pakke, og da pakken i sin helhet ikke kunne leveres pga. noe de ikke hadde informert om så var ikke tilbudet levert men installasjon skulle betales separat. Stykkpris her var da ikke oppgitt og jeg sa det ikke kom på tale at vi løste det med "tit-for-tat" uten oppgitt endring. Flere småting i tilbud som ikke ble levert. Etter 10 dager benyttet jeg meg av angreretten da jeg ser det er mange som kritiserer Verisure for praksisen sin som jeg hadde flere punkter å ta med før jeg i det hele tatt søkte opp. Syntes det var litt kritikkverdig at de ikke sendte med angrerettskjema med inngåelse av avtale, ringte 4 ganger for å forsikre meg at det verbale budskapet kom helt frem til mannen som skulle ha det og at jeg fikk skriftlig bekreftelse på at det var OK og behandlet. Sørg for å få alt skriftlig og bekreftelse på det du skal ha levert. VIKTIG: Les avtalevilkårene dine, ser det er et par her som blander noen punkter og sier di har rett på et par ting de ikke har virker det som.
Verste jeg har vert borte I , er 78 år og har klaget på dette firmaet I noen år.Jeg har ringt til de og bedt de kommeog bytte batteri,men nei de kommer ikke., har forklart møntøren som la opp anlegget mente det var veldig høyt til taket det det satt div alarmer og røykvarslere. Under taket..
Det ringte en svenske til oss og kunne fortelle at Verisure hadde en utdatert enhet de skulle bytte, denne skulle vi få gratis, men jobben måtte vi betale kr 1490,- for, dette aksepterte ikke vi, sa da at vi ville sjekke med andre selskap for dette ville vi ikke finne oss i. Etter 2 uker kom det en bekreftelse på at at vi hadde sagt opp vi ny leverandør, men vi ville måtte betale for 3 mnd oppsigelse uansett, sa at dette syns jeg var en dårlig opplevelse etter 13 år som kunde. Ba derfor om at de kunne tenke seg litt og i forhold til sitt renome` og kreditere oss diss 3 mnd. Men det var altså ikke aktuelt, de skulle sende en tekniker vederlagsfritt og demontere anlegget som var deres. Det sa jeg ikke var nøvendig da det er demontert allerede, så det var bare og komme og hente det. Null selvinnsikt i dårlig kundebehandling.
Håpløs lang oppsigelsestid og umulig å finne ut hvilken epostadresse skriftlig oppsigelse skal sendes til.....
Hadde Verisure noen år, men da økonomien begynte å bli trang ba jeg om oppsigelse. Møtte en kundebehandler som gjorde sitt beste for å overtale meg til å skifte mening, og til slutt gikk jeg med på å fortsette som kunde, mot lavere månedsbetaling. Ikke lenge etter ble jeg oppringt av teknisk avdeling. Han fortalte at hovedsentralen måtte skiftes, for den jeg hadde støttet bare 2G, og dette nettet var i ferd med å fases ut. Jeg skulle få en ny sentral til en verdi av 5000 kroner "helt gratis", jeg måtte bare betale en montør 1490,- for å montere den. Dette hadde ikke selgeren som overtalte meg til å fortsette abonnementet opplyst om. Jeg sa jeg måtte tenke på det. Jeg har nå kommet fram til at jeg vil si opp abonnementet. Jeg ser av omtaler her at det å si opp er en vanskelig prosess pga dårlig kundeservice, jeg håper det går knirkefritt for meg.
Raskest på utrykning og veldig god kvalitet på utstyr