Verisure opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har akkurat kjøpt ny leilighet og solgt nåværende hus solgte huset nå i juni for overtakelse 15.juli. Ringte Verisure, og det var helt greit å stoppe alarmen 15.juli, men da bekrwftrlsesbrevet kom, sto det at jeg måtte betale fram til 01.oktober. De skal altså ha over 2000kr for en alarm dom hverken jeg eller nye eiere vil ha tilgang til. Med andre ord - de skal ha over 2000kr for ikke å gjøre noen ting!
Noen som email adr demmes? Jeg finner ikke den noen plass og må si opp skriftlig Bør bli bedre på kundeservice
Etter at min mor døde i 2022, har de gjentagende ganger ringt meg og vil ikke stoppe med det - for å selge alarm til ny eier av huset. Har nå sagt opp egen avtale pga dette maset. Amatørmessig!
Når jeg ringer kundesenter om feil får jeg bare svada svar og ansvarsfraskrivelse
Utstyret og utrykning er ok. Men ingen prisliste. Tipper ingen kunder betaler det samme. Hvordan vet man at man ikke blir lurt? Og helt umulig å si opp, og urimelig lang oppsigelsestid. De oppgir ingen måter å si opp på. Man må ringe, men de nekter å ta imot oppsigelsen. Så vil de ringe deg opp for å diskutere oppsigelsen. Og så MÅ man sende skriftlig oppsigelse OGSÅ. Men det er umulig å vite hvor man skal sende den for de gir ikke adressen fra seg frivillig. De gjemmer vilkårene sine så godt at de er umulige å finne på portalen deres. De gjør alt de kan aktivt for å LURE deg til å betale flere måneder. Hadde det ikke vært for denne uredelige praksisen så er tjenesten ok. Men jeg kommer aldri til å bli kunde igjen for jeg opplever at de forsøker å lure meg.
Vi skiftet selskap , og oppsigelse ble sendt inn . Dette skjedde i slutten av aug . Pga min manns sykdom var det jeg som signerte oppsigelsen . Det nye selskapet betalte månedsavgift i oppsigelsestiden. Nå viser det seg at oppsigelsen ikke var gyldig i og med at jeg hadde signert og ikke min mann , og månedsbeløp er trukket fra min manns konto hele tiden til jeg oppdaget det nå . Samtidig som de altså har fått betalt fra konkurrenten i 3 mnd . Nå har jeg endelig fått de til å forstå at abonnementet er sagt opp ( fremdeles med min underskrift ) men oppsigelsen gjelder fra nå og krever derfor betaling utterligere 3 mnd . Anlegget er koblet ned og har stått i en pose bak sofaen i 8 mnd uten at det er kommet noen henvendelse at noe er ute av drift !
Sa opp i Januar, måtte betale til 1 Juni. De hevdet og ikke fått beskjed før i mai. Dette gjorde jeg pr tlf. Få alt skriftlig!!!