Verisure opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Vanskelig å finne Mail adresse for oppsigelse. Dårlig service. Hatt alarm siden 2008, bare trøbbel. Nei dette er dårlig!!!
Er godt fornøyd med installasjon, produkter og funksjon. Men Versure burde senke månedspris når alarm installasjon er nedbetalt.
Bra løsning og bra tjeneste, men det koster. Og prisen går opp hvert år.
Forferdelig kundebehandling i forbindelse med oppsigelse av avtale. Avtalen ble telefonisk bekreftet oppsagt av Verisure 10.08.23. Ved kontakt med Verisure 06.11.23 sier de at oppsigelse kun er gyldig ved skrifttlig meddelelse og at 06.02.24 er avtalen gyldig til! Dette er helt uhørt!
Først fjernet de vekterutrykning for området jeg bor, deretter skrudde de opp prisene, og nå utfører de ikke en gang service på anlegget. Mottar en endeløs strøm av påminnelser om at jeg må skifte batterier på alarm-komponenter, men uten at de sender ut de nødvendige batteriene. Tok kontakt med kundeservice for å etterlyse en bartteriforsendelse de hadde varslet, men som aldri ankom, men kundeservice gadd ikke rette opp i det. Verisure er dyrt og har utrolig dårlig service.
Verisure er et selskap du kan stole på at blir dyrere og dyrere, og de blir stadig vanskeligere å kontakte. Det tok meg over 19 minutter å nå gjennom til kundeservice isted. De skal nå ha over 1000,-/mnd for alarmsystemet, selv etter rabatten så koster det nå nesten 500,-/mnd. Det er landeveisrøveri i mitt eget hjem.
Har slitt med problemer på anlegget i over 6 måneder, etter Verisure selv anbefalte en oppgradering av systemet (som selvfølgelig koster noen tusen). De har flere ganger sendt teknikker ut for å «se på» problemet. Som normalt resulterer i restart av sentralen. Nektet dem å sende ny teknikker for å «se på» systemet, og krevde en plan for hva de vil gjøre med feilen. Som resulterte i en telefon fra deres service partner om at de hadde fått ordre om å demontere anlegget. Fikk time for avinstallasjon 10 dager frem i tid. Denne kommer selvfølgelig kl 1800, etter kundesenteret er stengt. Og alarmstasjonen vet ingenting. Så her har Verisure bestemt seg for å si opp avtalen, uten varsel oppsigelsestid eller noe som helst. Flott behandling av kunder! Har hatt samme avtale siden 2005, men siste årene har Verisure tapt seg noen helt sykt. Her er det bare å styre langt unna. Kundeservice og Kundebehandling har blitt helt forferdelig. Håper vi får noen nye «seriøse» aktører på markedet snart