Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Verisure
1.9
166 verifiserte omtaler

Verisure omtaler og erfaringer

Negativ trend

Verisure opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

1.9
Dårlig
166 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
#10
Forferdelig
Verisure er rangert
#10 av 10 alarmselskaper
14%
Forferdelig
14% anbefaler Verisure
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på boligalarm
Motta tilbud på boligalarm
Sammenlign tilbud på boligalarmer - få tilbud fra flere alarmselskaper helt gratis!

Utforsk 166 omtaler om Verisure

FILTRER OMTALER
11
8
11
24
112
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Verisure
Verisure har 166 verifiserte omtaler på Bytt.no

Dyrt og dårlig service

Omtale av  Håkon G

Først fjernet de vekterutrykning for området jeg bor, deretter skrudde de opp prisene, og nå utfører de ikke en gang service på anlegget. Mottar en endeløs strøm av påminnelser om at jeg må skifte batterier på alarm-komponenter, men uten at de sender ut de nødvendige batteriene. Tok kontakt med kundeservice for å etterlyse en bartteriforsendelse de hadde varslet, men som aldri ankom, men kundeservice gadd ikke rette opp i det. Verisure er dyrt og har utrolig dårlig service.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Verisure?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Prisene stiger og stiger, servicen blir dårligere

Omtale av  Olav

Verisure er et selskap du kan stole på at blir dyrere og dyrere, og de blir stadig vanskeligere å kontakte. Det tok meg over 19 minutter å nå gjennom til kundeservice isted. De skal nå ha over 1000,-/mnd for alarmsystemet, selv etter rabatten så koster det nå nesten 500,-/mnd. Det er landeveisrøveri i mitt eget hjem.

Tragisk

Omtale av  Tor A. N

Har slitt med problemer på anlegget i over 6 måneder, etter Verisure selv anbefalte en oppgradering av systemet (som selvfølgelig koster noen tusen). De har flere ganger sendt teknikker ut for å «se på» problemet. Som normalt resulterer i restart av sentralen. Nektet dem å sende ny teknikker for å «se på» systemet, og krevde en plan for hva de vil gjøre med feilen. Som resulterte i en telefon fra deres service partner om at de hadde fått ordre om å demontere anlegget. Fikk time for avinstallasjon 10 dager frem i tid. Denne kommer selvfølgelig kl 1800, etter kundesenteret er stengt. Og alarmstasjonen vet ingenting. Så her har Verisure bestemt seg for å si opp avtalen, uten varsel oppsigelsestid eller noe som helst. Flott behandling av kunder! Har hatt samme avtale siden 2005, men siste årene har Verisure tapt seg noen helt sykt. Her er det bare å styre langt unna. Kundeservice og Kundebehandling har blitt helt forferdelig. Håper vi får noen nye «seriøse» aktører på markedet snart

Verisure er ikke det de engang var….

Omtale av  Paul

Får feil på alarmanlegget etter 7- år, alarm av / på funksjon. Ringer kundeservice, og de nekter at det er feil på anlegget… selv om jeg spiller av feil via telefonen, og anlegget via lydstemme sier feil. Verisure har en nedlatende tone og truer med å avslutte samtale fordi de sier jeg hever stemmen?

Et anlegg som virker.

Omtale av  Gunnar H

Godt utført installasjon av nytt anlegg. Stabil funksjon uten feilvarsel. Enkel betjening.

Få tilbud på boligalarm
Motta tilbud på boligalarm
Sammenlign tilbud på boligalarmer - få tilbud fra flere alarmselskaper helt gratis!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Narretilbud

Omtale av  Liv

Fikk tilbud i fjor høst på 299 i mnd. De sa ikke noe om at dette var tidsbegrenset til 6 mnd, med noe høyere nest 3 mnd og full pris etter 9 mnd. Forsøker nå å si opp og de skal ha 3 måneder på oppsigelsen. Blir ikke anbefalt av meg og aldri mer Verisure. Hverken hjemme eller hytte.

Inkompetent og upålitelig kundeservice

Omtale av  Thomas

Jeg har slitt med deres kundeservice siden juni, i 4 måneder, uten å få løst problemet med min Yale Doorman som til tider ikke klarer å låse. I tillegg oppdager jeg at jeg kunne vært informert om problemet tidligere, dersom Verisure hadde skrudd på denne type varsling som standard. De siste 5 uker har jeg opplevd en kundeservice som ikke setter seg inn i problemstillingen, prøver å snakke meg vekk fra problemet, tilbyr meg løsninger som montør allerede har utført, og dikter opp krav som de påfører meg som kunde. Yale sin kundeservice ga meg løsningen i løpet av 5 minutter. Samme ettermiddag fikk jeg løst problemet på egen hånd.

Verisure har 166 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Verisure mener
Har tilegnet profilen
Verisure deltar på Bytt.no

Verisure har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
Verisure besvarer ikke omtaler

Verisure har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Verisure henter ikke inn tilbakemeldinger

Verisure benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR