Verisure opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Glemmer å aktivere hoveddørsensor etter utløsing av alarm. Feil oppdages av oss som kunde 8 mnd senere.Da jeg vil vite hva som har blitt gjordt feil, Prøver de å skjule at de har gjordt en feil, snakker det bort, vet ikke mm. Når vi til slutt finner det ut etter mange samtaler med ulike kundebehandlere, får vi Ingen unnskyldning. Ber om å få snakke med en overordnet som skal ringe tilbake. Det skjer aldri. Ringer igjen, sier er vi er særdeles misfornøyet og usikker på om det kan skje igjen, og vurderer å bytte selskap om vi ikke får en unnskyldning og evt kompensasjon for en lang periode med et system som er delvis deaktivert av dem. Får da beskjed om at vi de kan koble meg til oppsigelsesavdelingen. I tillegg er de rask og heve prisen, måtte til stadighet ringe og forhandle prisen tilbake. Anlegget var elendig skrudd opp, 1/2 cm skruer inn i gipsvegg, som faller ned om du puster på det. Batterier som omtrent er umulig å få byttet i kamera sensorene. Alt i alt, et særdeles lite tilfredsstillende selskap på mange områder. Mistet helt tilliten til at de faktisk klarer å håndtere systemet, om det faktisk er reaktivert etter utløst alarm…Ligg unna!
Det gis ikke tilbud om installering av Yale Dormann ihht kampanje til eksisterende kunder. Slett kundebehandling mot loyale kunder
Blir oppringt hele tiden etter å ha sendt Mail om oppsigelse. Trenger ikke å stå til rette og gi en grunn til hvorfor jeg sier opp, idiotisk fremgangsmåte. Er bare å sende en Mail om at det er forstått, mottatt, takke for kundeforholdet og velkommen tilbake, men neida. Har hørt at ingen som jobber i brannvesen eller politi bruker slike alarmselskap hjemme i egen bolig. Mye rimeligere i lengden å kjøpe eget varslingsanlegg av god kvalitet.
3 måneders oppsigelsestid på abonnement hører ikke hjemme i vår teknologiske tidsalder : (
Skal etter 3-4 år si opp. Først så juger selger på abn.Avd. ved att. Utstyr ikke fungerer i app uten alarm abn. Regn løgn som jeg gjør han oppmerksom på. Så beskylder en såret selger meg for løgn ved" noen kunder hører det de vil".. Selger sa ved avtale att man fikk beholde utstyr for de brukte ikke tid på og hente gammelt brukt utstyr, det ble for dyrt. Da han ikke klarte og overtale meg til og bli, spilte han kostnadskortet, dyrt og bruke så mye penger for og ta det ned senere. Så da ser man jo holdningene (dyrt og sette opp så sier ikke kunden opp.)for så og bare legge på. Sendte klage på kundebehandleren men... venter nå over 1 mnd etterpå på en bekreftelse på avsluttet abn, men får beskjed at den er sendt.. ikke til meg
Dette er en dyr tjeneste som er vanskelig å si opp og har en urimelig lang oppsigelsestid på 3-4 måneder. Etter å ha vært kunde i årevis og betalt titusener til selskapet (mye pga. jevnlige store prisøkninger) tok jeg endelig valget om å bytte leverandør. Men å si opp viste seg ganske vanskelig. Jeg fikk følelsen av at de trenerte saken i håp om å kunne ta betalt for en måned eller to ekstra, og alt skjer uten at kunden får skriftlig dokumentasjon (sikkert beleilig for Verisure...) Og når du etter mye om og men omsider får bekreftet oppsigelsen, løper oppsigelsestiden ut oppsigelsesmåneden og i 3 måneder til. Selvsagt helt urimelig og vanskelig for Verisure å begrunne, utover at kunden skal melkes helt til det siste. Så for meg er det i alle fall 100 % uaktuelt å bli kunde hos Verisure igjen.
Har prøvd å klage på utstyr som ikke fungerer, i tillegg til at det koster 25-30% mer i måneden enn konkurrenter, men det er så vanskelig å komme fram. Levert skriftlig oppsigelse i dag, så er det bare å vente i 3 måneder (!) på at avtalen faktisk blir sagt opp. Så er det å sette opp egen FG-godkjent alarm, som over en periode blir laaaangt billigere enn hva Verisure kan tilby.