Verisure opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Dette er en dyr tjeneste som er vanskelig å si opp og har en urimelig lang oppsigelsestid på 3-4 måneder. Etter å ha vært kunde i årevis og betalt titusener til selskapet (mye pga. jevnlige store prisøkninger) tok jeg endelig valget om å bytte leverandør. Men å si opp viste seg ganske vanskelig. Jeg fikk følelsen av at de trenerte saken i håp om å kunne ta betalt for en måned eller to ekstra, og alt skjer uten at kunden får skriftlig dokumentasjon (sikkert beleilig for Verisure...) Og når du etter mye om og men omsider får bekreftet oppsigelsen, løper oppsigelsestiden ut oppsigelsesmåneden og i 3 måneder til. Selvsagt helt urimelig og vanskelig for Verisure å begrunne, utover at kunden skal melkes helt til det siste. Så for meg er det i alle fall 100 % uaktuelt å bli kunde hos Verisure igjen.
Har prøvd å klage på utstyr som ikke fungerer, i tillegg til at det koster 25-30% mer i måneden enn konkurrenter, men det er så vanskelig å komme fram. Levert skriftlig oppsigelse i dag, så er det bare å vente i 3 måneder (!) på at avtalen faktisk blir sagt opp. Så er det å sette opp egen FG-godkjent alarm, som over en periode blir laaaangt billigere enn hva Verisure kan tilby.
Når et selskap lover å rette opp i en viktig sak som alarmen til bedriften vår, men i stedet lar deg som kunde måtte følge opp mot dem gang på gang, da er det på tide å finne seg en ny leverandør. Ved utrykking kjører de rundt bygget som har mange ingganger og leietagere, dette uten å vite hvilken ingang vår bedrift har.
Styr unna. Forferdelig vanskelig å få sagt opp avtalen. Har sendt flere mailer og snakket med kundebehandler 2 ganger før oppsigelsen var ett faktum. 3 månders oppsigelse :(
Kan ikke stole på det selgerene sier. Fikk en helt annen pris på befaring enn hva som ble fakturert. I tillegg sa dem at jeg hadde kjøpt alle komponentene, som jeg da kunne fortsette å bruke om jeg en dag skulle si opp abbonementet og tilkoblingen opp mot alarmsentral. Men når jeg etter flere år sier opp avtalen, da har jeg ikke kjøpt noen ting. Det koster altså bare i underkant av 1700kr for montering per røykvarsler, i tillegg til månedsprisen såklart.
Jeg har ved flere anledninger prøvd å komme i kontakt med Verisure . «Alle våre operatører er opptatt ! «Det er svaret ! Dere ringer ALDRI tilbake - det er ingen kveldsvakt . Jeg har to hjem. Begge er linket til Verisure . Hva får vi igjen ? Ingenting!! Jeg har prøvd å bestille ringeklokker med kamera - null respons! Dette er elendig ! Jeg forlanger nå at en seriøs kundebehandler ringer meg tilbake OG svarer meg på Mail . I dag ville jeg logge meg på for å sjekke temperaturen i huset i Krsand Da aksepteres ikke hverken Mail eller passord !!! For noe ROT!!! Dette bør nye kunder advares mot !! Se til å rydde opp ellers trekker vi oss !!!! Rasende hilsen Nina E. R.
Godt system som fungerer bra , men opplever dårlig kundeservice og mye skrevet med liten skrift. Et svært dyrt abonnement. Vanskelig å bytte batterier, som man i tillegg får tilsendt og deretter fakturert uten å ha bedt om det. Opplever også at noen har forhandlet seg frem til billigere avtaler enn andre. Ikke bra.