Verisure opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Verisure har et system som fungerer meget godt og politelig. Men det er dyrt i lengden: Når systemet er nedbetalt etter noen måneder, betaler man snart sekshundre kroner i måneden bare for å være tilkoblet. Vi reagerer også på at Verisure ikke varsler prisøkninger, i alle fall ikke med en direkte mail. Dette er ulovlig. Vi skiftet system fordi vi ikke ønsker å være med på å betale Verisure sine bøter.
Pris pr mnd har blitt høy og derfor ønsker vi å vurdere andre selskaper
Oppsigelse gjelder først fra 1. neste mnd sier de. Helt håpløst og fin takk for å ha vært trofast kunde i 5 år. Må jeg virkelig betale 3mnd for et anlegg som ligger i en pose? Det er informert pr telefon hvorfor anlegg er demontert, men fordi dette ikke er gjort skriftlig gjelder det ikke....
De opererer med høy pris og ut ser ikke grunn til at de skal sette opp prisen. Fornøyd ellers
Helt umulig å si opp, ekstremt unødvendig prosess som burde vært så enkel.
Det er slik at jeg er misfornøyd med pris. For øvrig har vel jeg ingen ting å utsette, men det blir for mye tilbakemeldinger vedrørende reklame.
Etter flere å som kunde gjør de lite for å få en god omtale og videre anbefaling. I januar sendte jeg oppsigelse, men fikk telefon hvor jeg ble spurt om jeg kunne tenke meg å fortsette til en kampanjepris, for så en økning etterhvert. Jeg spesifiserte på telefonen at jeg var usikker på dette da jeg ikke ønsket å måtte fortsette som kunde i ytterligere tre måneder hvis det endte opp med at vi ikke ville fortsette likevel. På telefonen sa kundebehandler at det var i orden og at det ville ikke være noe binding på dette. I bekreftelsen på ny pris ble denne setningen lagt til: Ingen binding eller endringer på kontraktsvilkår ved at prisen settes ned. Når jeg da sa opp avtalen i februar, da vi så at det blir for dyrt for denne tjenesten i og med vi ikke får bruke hele avtalen grunnet fritidsboliger beliggenhet (noe de forøvrig ikke informerte om når vi inngikk avtalen). Får jeg beskjed om at oppsigelsen er mottatt, og at det er 3 (!!!!!) mnd oppsigelse. I tillegg SATTE DE OPP PRISEN! De er ute ette mest mulig penger til minst mulig tjeneste. De yter IKKE kundeservice og er ABSOLUTT IKKE imøtekommende når det, i følge dem, har oppstått en misforståelse! Trenger du alarm - velg en annen!