Verisure opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har hatt Verisure i huset i ca. ti år - før jeg sa det opp. Tre måneders oppsigelse. I løpet av disse ti årene har man lagt til en del svindyre komponenter. Komponenter man har fullt ut betalt for selv. Når de etter tre mnd. oppsigelse kommer og skal ta ned anlegget tar de med seg absolutt ALT. Og det du har betalt for selv - det får du ingenting igjen for. Det som er imponerende er at dette synes de er greit?! Jeg kaller det tyveri! I så måte kan man si at Verisure var de første til å foreta et tyveri fra min bolig etter at de ble koblet ut herfra. Det er sikkerhetstjenesten sin det!
Det er fullstendig urimelig med 3 måneders oppsigelsestid for alarmtjenesten. Det fremstår som utspekulert grådighet med den hensikt å flå kunden for mest mulig penger. Når man ringer sentralbordet tar det lett 20 minutt før en får svar, men når man er blitt lut lei hele den dårlige servicen og sender oppsigelsen på mail, da har de plutselig all verdens ressurser disponibelt til å ringe deg opp igjen......
Jeg er fornøyd, men jeg må si opp av økonomiske årsaker
Selskapet fornyer ikke anleggene hos sine kunder, utstyr slutter å virke uten at det blir oppdaget eller utbedret, og kostnaden man betaler er vesentlig høyere enn hos konkurrentene. Sektor Alarm demonterer nå alt det gamle Verisure-utstyret og monterer et nytt og moderne anlegg til en vesentlig lavere pris.
Vi har brukt Verisure i mange år og etter at en hyggelig selger fra Sector Alarm kom på døren og tilbød oss tilsvarende anlegg med alarmsystem og røykvarsler til en langt rimeligere penge bestemte vi oss for å bytte. Sector skulle komme å sette inn sitt nyeste utstyr kostnadsfritt , og vi skulle slippe å betale noe før oppsigelselstiden til Verisure var ute. Da de tok ned "sentralen" for Verisuresystemet sa montør at nå kommer Verisure til å ringe for signalene blir brutt. Hverken jeg eller min kone ble ringt opp, men ca en uke etter ringte de og fortalte at de ikke hadde kontakt med alarmsystemet i vårt hus. Hvorpå min kone spurte hvordan dette kan skje, huset kan jo både være brent ned og ranet for alt av verdier i mellomtiden. Dette kunne ikke personen hos Verisure svare på, og henviste til teknisk avdeling. Dette må være utrolig flaut for et tilsynelatende seriøst selskap. At man ikke registrerer at hovedenheten og alt utstyr tas ned før en uke etterpå sier litt i mine øyne!
Jeg har hatt abo hos Verisure siden Januar 2021. I løpet av denne perioden har jeg hatt div. utrykninger fordi systemet ikke har virket og hver gang må jeg stille i servicekø fordi Verisure ikke har hatt kappasitet. Dette hjelper lite når vi står utenfor fritidsboligen og ikke kommer oss inn Det gir Verisure tilsynelatende blaffen i.
Hatt ulmebrann i huset,ingen røykvarslere løste ut alarm. Hele huset måtte vaskes ned 2 ganger,1 etasje må males. Alt av tøy og gardiner måtte på rens,sofa og stoler måtte kastes.