Verisure opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Håpløst dårlig på alt rundt oppsigelse, for lang oppsigelsestid, manglende informasjon, plagsomme selgere som kontakter deg og tilbyr lavere pris, måtte purre de for å få en bekreftelse på oppsigelsen osv...
Stadige prisøkninger. Høye priser på batterier, service o.l.
Hjemme er det helt fint men på hytta er de så som så.Lover en ting men holder det ikke når jeg ringer dem og sier at vi er der for og installere 5g .Dem forhold er seg ikke til det vi sier.🤯🤯
Dyrt. Får ikke beskjed når noe er galt og heller ikke etter en alvorlig (nylig) nedetid av tjenestene deres i forrige uke. (Det gikk ikke an å skru på alarm, og alle brukerkoder ble slettet)
Jeg er virkelig ikke fornøyd. Ikke velg Verisure du blir bare fanget i systemet deres. Kjøp heller google nest fungerer bedre. Verisure vet hva de driver med når det gjelder faktura så du ender opp med å få inkassovarsler hele tiden. Dårlig kundeservice som blir sur på telefonen. Hold deg langt unna.
ALT for dyrt, og de låser deg mot tjenesten med i praksis 4 MÅNEDER oppsigelses tid.
Ble oppringt før ferien av en selger fra Verisure hvor han fortalte at de nå ønsker å vinne tilbake tidligere kunder. Tilbudet som ble lagt frem var egentlig bra, og at de skulle dekke brudgebyr hos eksisterende alarmleverandør. Jeg var i min dialog med selger tydelig på at jeg som kunde ikke skulle ha noe ekstra jobb eller økonomiske utlegg knyttet til bruddgebyr hos eksisterende alarmleverandør. Verisure skulle bistå med å si opp avtalen hos min alarmleverandør, noe jeg måtte purre Verisure på. Når det gjelder de økonomiske så må jeg som kunde legge ut bruddgebyret og be om refusjon fra Verisure. Dette var ikke helt sånn selger la det frem i salgsfasen. Har to anlegg og heldig vis har jeg ikke bindingstid i avtalen, så planen er å komme meg ut ASAP.