3net har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fraværende kundeservice. Man ringer men ingenting skjer.
Det startet med at jeg sendte inn bestilling på fiber 4/7-20. Fikk bekreftelse på bestilling 17/7. At det gikk 2 uker før jeg fikk ordrebekreftelse burde jo fått alarmklokkene til å ringe. Hører så ingenting fra dem. 18/8 purrer jeg på dem og vil gjerne vite når jeg kan forvente innstallasjon da jeg gjerne vil si opp mitt nåværende abb. EN MÅNED OG TO DAGER senere, 20/9 svarer de at de dessverre ikke har et tidsestimat enda men at montør vil ta kontakt. Så kommer et generelt informasjonsskriv om hvordan man bør grave ned kabel til huset og generell informasjon om fibertilkobling pr. epost 27/10, men ingenting spesifikt om vår tilkobling. I slutten av november blir så min avkjøring gravd opp av 3net sine underleverandører og kabel blir lagt et ca. 80 meter opp til min nabos tomtegrense, dette uten at noen av oss har blitt kontaktet. Jeg ringte til 3net 2/12 og fortalte om ulovlig graving og ville gjerne vite når jeg skulle bli kontaktet om hvor jeg ville ha kabel tilført som det var beskrevet i det tidligere nevnte generelle skrivet. Hører som vanlig ingenting og skriver en epost 14/12 hvor jeg sier at saken blir anmeldt om de ikke svarer. 15/12 tar underleverandør Ymber fiber kontakt og beklager ulovlig graving. Deres utførende entreprenør Eltel tar også kontakt og beklager så mye feilen som har skjedd og kan fortelle til meg at de ikke har fått den informasjonen som 3net har sendt ut til sine kunder om at montør skulle kontakte kunder og kan også fortelle at informasjonen i 3net sitt skriv om at vi må kontakte en tredjeperson for å få kabel for tilføring til hus nok vil føre til problemer da de ikke er av samme dimensjon som de bruker. 21/12 skriver jeg en epost til 3net hvor jeg etterlyser informasjon og får overraskende nok svar allerede dagen etter fra daglig leder. Han fraskriver seg arrogant alt ansvar på 3net sine vegne og sier "Vi beklager at informasjonen til deg ikke har vært i henhold til dine forventninger. " Jeg synes selv jeg har vært meget tålmodig og med et slikt arrogant svar så har jeg sagt fra meg min bestilling og bedt dem fjene kabel fra min eiendom. Kommer aldri til å ha noe som helst med 3net å gjøre før jeg ser en total utskifting av ledelse og bedriftskultur.
Vi prøvde å bestille fiber i Sørreisa siden februar 2020, men fikk ikke svar. Vi måte ringe flere ganger og vi fikk motstridige informasjoner om tilbud: mindre enn 15000 NOK, mer enn 22000 NOK til slutt, etter 6 måneder. Takk, men nei takk!