Brdy har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Prøver og prøver å få anlegg til å fungere, 12 volt. Ringer, får noen råd, men fungerer ikke. Siste forsøk i helga,,regninger forfaller jo uansett. Det å tilby 12-volts pakke for hytter og så ha support ukedager som stenger midt på dagen er for dårlig.
Er fornøyd. Dem som ikke er fornøyd får forhøye hastighet eller bytt. Bare suttring på disse kapitalistene
Hei og takk for din tilbakemelding. Vi er glad for at du er fornøyd med tjenesten fra oss. Mvh Brdy
Bestilte 100 mbits-linje over 5G med Telenor-dekning, mottok Nokia-antenne som var enkel å montere på vindu i retning mobilmasten. Måler 120-130 mbits ned og 80 mbits opp, ping på 20-25 ms. Vært stabil i over en måned så langt, veldig fornøy og håper det fortsetter.
Hei og takk for hyggelig tilbakemelding! Vi er glade for å høre at du er fornøyd med tjenesten så langt. Med vennlig hilsen Brdy
Vanskelig å få god kommunikasjon til satelitt. Det varierer over tid.
Hei og takk for tilbakemelding. Satellittbredbånd krever fri sikt mellom parabol og satellitt for at linjen skal fungere som den skal. Ta kontakt med kundeservice for veiledning til å justere parabol for bedre signal. Mvh Brdy
Veldig fornøyd i 1 år, men ble gradvis dårligere nett. Spesielt mye dårligere ved strømming av direktesendinger. Etter 2 år kommer jeg ikke inn på Min side, får ikke opp forbruk og faktura som tidligere. Søker andre leverandører.
Rask levering 2 dager etter bestilling. Tok 10 min. å montere, har fungert utmerket siden.
dårlig service på tlf,og ingen telefon tilbakeringing.ringte ein halv time for noen tekniske enkle spørsmål
Har montert på hytten ved sjøen Hjellestad. Det fungerer ikke særdeles tregt og kan ikke benyttes.mobilen funker bedre.
Rask levering. God beskrivelse av installasjonen. Ikke behov betalt installatør!
Rask levering. Rask svar (samme dag, som jeg søkte på bytt.no). Billigere en konkurenter. Bra trådløst dekning, når det er dårlig vær også. Hyggelig ansatt. Eneste som kontaktet meg via Email.
Dårligere nett tilgang enn tideligere. Min side fungerer dårlig. Jeg er ikke kunde i følge Min side, får ikke tilgang til informasjon om nettet/antennen min, forholdene. Stor forskjell fra tidligere år og jeg har vært kunde i mange år og har vært veldig førnøyd, men nå..... Har skrevet og bedt om forklaring, men får ikke svar. .
Tror ikke de innser at signaler blir dårlige, grunnet overbelastning på nett... Bildet fryser, mister signal og bilde blir "mosaikk"... Innstilling av utvendig antenne er perfekt..???
Nettet fungerer bra og som det skal. Men da jeg skulle si opp abonnementet pga flytting, fikk jeg etter en tid en melding om en ubetalt faktura fra Brdy med et betydelig beløp, der det ikke sto noe om hva fakturaen var for. Det sto bare «hvis du har betalt, kan du se bort fra denne», så det gjorde jeg, siden jeg visste jeg hadde betalt alle regningene. Fikk så et inkassovarsel i posten, og jeg kontaktet kundeservice om hva dette var for noe. Fikk et frekt svar tilbake om at «du er opplyst om at det er bruddgebyr ved oppsigelse innen bindingstiden». Kan være jeg glemte vilkårene jeg signerte for nesten et år siden, men jeg fikk aldri tilsendt en faktura før purremeldingen, og de opplyste ikke hva fakturaen var for. Frekk kundeservice som la skylden på meg og ikke unnskyldte at de var dårlige til å informere. Skal ikke bruke Brdy igjen.
Håpløst hakkete, bruker wifi tale da jeg ikke har mobildekning, men nesten aldri brukelig, eneste er messenger, men begrenset hvem jeg kan snakke med der.
Hei Truls! Takk for tilbakemeldingen. Vi beklager at du opplever problemer med tjenesten. Ta gjerne kontakt med oss på telefon eller epost [email protected] med ytterligere detaljer slik at vi kan undersøke saken nærmere. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre kvaliteten på våre tjenester. Takk for din tålmodighet i saken så langt, og vi håper du vil gi oss mulighet til å løse dette problemet for deg. Vennlig hilsen oss i Brdy kundeservice
Jeg skriver her siden jeg ikke får svar per epost. Jeg har vært kunde flere måneder og jeg var fornøyd til at de lurte meg på fakturaen forrige måned. Jeg har antennen inkludert og de sendte meg en faktura uten rabatt. Jeg betalte 50 kr for mye og de sa de skulle trekke de 50 kr neste måned. Jeg har fått antennen inkludert denne måneden som vanlig, men de har ikke trukket de 50 kr ekstra som jeg betalte forrige måned. Jeg skrev dem (den 11.3 2024) for at de sender meg fakturaen korrigert for at jeg kan betale før fristen (23.3.2024) og jeg har ikke fått svar eller fakturaen korrigert. Jeg begynner å være irritert ... Til at de fikser det kan jeg ikke anbefale dem 👎🏼. Tiden min koster mer enn 50 kr, men jeg vil ikke at de lurer meg 😤. Jeg har brukt nok tid og energi på det. Håper at de fikser det ellers skal jeg begynne å se på andre internett leverandører.
Hei, vi ser at du tok kontakt med oss om dette på epost 19.02 hvor vi svarte deg at feilen er rettet opp i og beløp ble kreditert. Kopi av kreditnota ble sendt til deg 23.02. Vi beklager dersom informasjon rundt dette har vært misvisende. Mvh Brdy
Veldig bra kundeservice som løste problemer raskt!
Hei. Så bra at du er fornøyd med tjenesten fra oss. Vi setter pris på din tilbakemelding. Mvh Brdy