Brdy har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dårlig signalstyrke som kommer og går og det er stor forskjell på hvor i hytta man sitter
Hei Malin! Takk for tilbakemeldingen. Vi beklager at du opplever problemer med hastigheten på tjenesten. Vi forstår at pålitelig internetthastighet er viktig, og vi ønsker å løse problemet for deg så raskt som mulig. For å kunne hjelpe deg på beste måte trenger vi litt mer informasjon. Har du allerede kontaktet vår kundeservice for å undersøke problemet? Dersom du ikke har gjort det, vil vi sterkt anbefale at du gjør det så snart som mulig. Vår kundeservice er dedikert til å løse slike utfordringer, og vil ta de nødvendige stegene for å finne og løse problemet. Hvis du allerede har vært i kontakt med kundeservice og ikke har sett forbedringer, ber vi deg vennligst ta kontakt på nytt og gi oss ytterligere detaljer slik at vi kan undersøke saken nærmere. Dette kan inkludere informasjon om tidspunkt for dårlig hastighet, enheter som er påvirket, eller eventuelle endringer i nettverkskonfigurasjonen din. Kontakt oss på kundeservice via telefonnummer 21554000, eller send oss en epost til [email protected] eller en melding på chat via websiden vår (Brdy.no) Vi er svært opptatt av at du som kunde skal føle at du får den verdien du skal ha for pengene. Vi er her for å sikre at du får den hastigheten du skal ha, og vi jobber kontinuerlig med å forbedre kvaliteten på våre tjenester. Takk for din tålmodighet i saken så langt, og vi håper du vil gi oss mulighet til å løse dette problemet for deg. Vennlig hilsen oss i Brdy kundeservice
Utrolig dårlig kundeservice, brutte avtaler, mangelfull tilbakemelding og ansvarsfraskrivelser.
Hei Thomas! Takk for din tilbakemelding. Vi beklager at du opplever dårlig service og tilbakemeldinger fra oss. Vi ønsker å løse problemet for deg så raskt som mulig. Hvis du allerede har vært i kontakt med kundeservice og ikke har sett forbedringer, ber vi deg vennligst ta kontakt på nytt ved å sende en epost til [email protected] og gi oss ytterligere detaljer slik at vi kan undersøke saken nærmere. Vi er svært opptatt av at du som kunde skal føle at du får den verdien du skal ha for pengene. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre kvaliteten på våre tjenester. Takk for din tålmodighet i saken så langt, og vi håper du vil gi oss mulighet til å løse dette problemet for deg. Vennlig hilsen oss i Brdy kundeservice
God kommunikasjon, god service, rask levering, rask internett. Alt er tipp topp
Vi setter pris på at du er fornøyd med tjenesten fra oss. Takk for hyggelig tilbakemelding. Mvh Brdy
Kommer meldinger om at de har mistet signal med sender ofte og problemet vedvarer gjerne til neste dag. Enda oftere mistes signalet uten sms. Ny leverandør nå, koster mer, men stabilt.
Hei Chris! Takk for tilbakemeldingen. Så leit å høre at du ikke har vært fornøyd med tjenesten fra oss. Vi beklager at du opplever problemer med oppetiden på tjenesten. Det har vært utfordringer med vær på noen sendere som nå utbedres. Vi forstår at pålitelig internett er viktig, og vi jobber kontinuerlig med å forbedre kvaliteten på våre tjenester. Vennlig hilsen oss i Brdy kundeservice
Jeg abonnerte på dette selskapet i noen måneder, og først fungerte det bra, så skjedde det noe i enhetene deres og internetttjenesten min ble avbrutt i tre måneder, men de belastet meg for de månedene jeg ikke mottok noen tjeneste .
Elendig! Går ikke å se et helt program uten mange stopp. Har satelittbredbånd, men det fungerer særdeles dårlig.
Helt siden montering av parabol faller Wifi stadig ut. Rekkevidden ellers er bare 5-6 meter. Ofte får jeg ikke lastet ned vedlegg på Mail engang. I tillegg har prisen øket to ganger siden jeg opprettet abonnement.