GlobalConnect opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Flyttet til adresse hvor GlobalConnect ikke kunne levere, må fortsatt betale for alle gjenværende måneder av bindingstid etter oppsigelse. Styr unna.
De kutter nettet uten å sende faktura også tar de gebyr for å åpne igjen. Kontakter kunde service - de sier de skal ordne opp i det også hører jeg ingenting
De lurte oss inn i en avtale som viste seg å ha helt feil premisser, og som derfor ble 4 ganger så dyr som naboens internett-tilgang-avtaler. De sender fortsatt store regninger selv etter at vi har forsøkt si opp avtalen flere ganger, og etter å ha flyttet fra leiligheten for snart 1 år siden! De tar nesten aldri telefonen og er ikke interessert i dialog. Hold dere langt unna disse!
Nettet har vært stabilt med god wifi-dekning. Hastigheten er mer en stor nok. Kundeservice har vært raske da jeg har ringt dem.
Flyttet fra våre lokaler, Global connect kunne ikke levere på ny adresse. Får ikke terminert kontrakten da de står på oppsiglesestiden sin (24 mnd).. Må være lite kunder hos dette selskapet da de tvangsholder på kundene sine slik.. Elendig service. ALDRI kunde her igjen!! -Terje L-
De leverer ikke opplyst hastighet og skylder på kunden. Når du klager så sier de at de har sjekket og at alt er i orden. Det må være noe hos kunden. Når du sier at det var de som installerte alt utstyret, så svarer de ikke på dette. Styr unna dette firmaet, hvis du ønsker god nett-tilgang.
Styr unna… de sier at de aldrig gjør noen feil og sier at ting er i orden men det er ikke i orden når linja ikke er oppe å går gang på gang hver dag.