Altifiber har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Funker nesten alltid, litt treg på beskjed og ingen enkel måte å sjekke status på nettsidene deres.
Hakker og oppleves som «dårlig nett». Men flott altibox tjeneste med kanaler og kan strime appen over alt.
Hei Frøken K, takk for din tilbakemelding :) Vi vil veldig gjerne hjelpe deg med det du opplever som hakkete og "dårlig nett", slik skal det ikke være. Håper du tar kontakt med oss på 51 32 49 00, elle skriver en e-post til [email protected]. Hilsen Elisabeth, Altifiber :)
Denne anmeldelsen er for ALT innen altibox og er rettet mot deres kundeservice. for tre år siden var jeg dum nok til å skaffe meg altifiber / altibox brebånd i en leilighet jeg leide i kr.sand. jeg betalte for å legge fiber inn i leiligheten og var kunde hos dem i i rundt to år før jeg måtte flytte. før jeg flyttet ringte jeg dem og fikk abonnementet mitt avsluttet pr telefon (så ingen beviser eller referanser å kunne stå bak). to måneder etter jeg var flyttet derifra kom det plutselig en inkasso sak fra dem (uten noen andre beskjeder før dette) på ubetalt beløp for de to siste månedene. jeg tok umiddelbart kontakt med dem og sa jeg hadde sagt opp dette abonnementet og har ikke bodd på addressen abonnementet var knyttet opp mot på over to måneder. deres svar var "dette har vi ingen referanser til, betal umiddelbart, dette er DITT problem!" de var frekke, ekle og helt uinterisert i å sjekke hva som var skjedd. de la all skyld på meg og klarte tilogmed å ytre "du skulle ha tatt vare på samtalen med oss så kunne vi ha hjulpet deg". de holder folk gissel med å late som om de ikke vet hva de holder på med. jeg har fortsatt ikke betalt og kommer heller ikke til å gjøre det. har nå en inkasso sak hos dem på et mangfold tusen kroner jeg ikke skylder dem. den kommer aldri til å bli betalt. jeg anbefaler dere å holde dere LANGT unna dette syke firmaet. faktisk gjelder det samme for alle tre firmaene i Lyse Tele kompaniet. de værste ekkle vestlendingene i landet har slått seg sammen og det reflekteres i kunde omtalene fra alle av dem. ikke bare les positive omtaler folkens. hvis dere går igjennom de negative omtalene så finner dere tråden som viser til hvordan disse kriminelle firmaene tjener på de svake og uvitende. STYR UNNA!
Har egentlig vært generelt fornøyd med altifiber, men som alt annet har alt blitt dyrere, og prøver å finne noe som kan redusere prisen
Best customer service! De ta tlf med en gang og har alltid svart mine spørsmålene kjapt og ikke minst høflig. Bedre pris enn de andre også
Prisen står ikke i forholdt til varen. Håper på at det er konkurrenter som jeg kan sammenligne med og at prisene ikke øker som nå. Øker plutselig prisen fra 749,- til 1029,- pr. mnd. Det er uhørt!
Stabil og god leverandør. For høy pris på denne tjenesten.
Nette hakker til tider.andre jeg kjenner får bedre pris en meg på samme abonnement bare 3 km ifra meg
Ustabilt nett med 500/500 hastighet. Av og til nrk fra Apple tv kan ikke lastes nyheter må vente noe minutter for den starte igjen.
100/100 fiber med 10/10 trådløst er ikke noe jeg er interessert å betale for.
Har aldri hatt noen problemer med selskapet eller nettsiden deres og opplever fibernettet som raskt og stabilt. Får ikke alltid helt det man betaler for i opplastingshastighet men det er likt for alle leverandører etter min erfaring. Problemet er at de øker prisene ca. hver 6. mnd. I den tiden jeg har hatt abonnementet, 1,5 til 2 år, har det økt fra 750 til 880kr pr. mnd. 750 var en ok pris til 250 opp/ned men 880 er for mye.
Her må man start ny 12 måneders bindingsperiode selv om man fortsetter kundeforholdet i annen bolig.
Kjempefornøyd med service og oppfølging :-) De legger seg alltid flid i å gi en best mulig tilbakemld på henvendelser.
Helt ubrukelig trødløst nett. Hjelper ikke å klage. Ja alt er prøvd til punkt og prikke men fortsatt dårlige signal.
Da jeg manglet noe utstyr og farten min var feil så ordnet dem opp med en gang og nytt utstyr kunne jeg hente på posten 2 dager etterpå, så kunde service det kunne dem.
Da jeg fikk problemer en gang sentralen brøt sammen kom de å fikset det på dagen og jeg hadde ikke betalt regningen og så fort det var i orden kom de å fikset så alt var som før👍👍