Lyse Fiber opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Fungerer som forventet. Noen ganger "hopper" sendingen og kommer i utakt med tale/bilde
Dårlig kundeservice. Teknisk ikke bedre. Betalt for tv pakke i 2 år uten å ha mottatt det. Teknisk kunne se at det var bra til veggen, ikke deres problem at det ikke fungerte på innsiden. Si det opp dersom du ikke er fornøyd. Skade mellom kabel og boks. Ingen kompensasjon selv om vi klaget i over 1 år
For det første er prisen veldig høy for bredbånd , nå 941 kr /mnd. For det andre står det TV og Bredbånd på fakturaen. For det tredje bruker de tredjepart, et inkassobyrå til å sende ut regning, og sprer dermed ut personopplysninger. For det fjerde får man inkassovarslign fra dette byrået og gebyr og løse tråder om man betaler 1 dag for sent. For det femte finnes det ingen alternativer/konkurranse, man er stuck med dette selskapet. For det sjette har jeg forsøkt å få telefor over bredbånd, men det er vist umulig..
For mye kluss med jojo priser som må reforhandles støtt og stadig. Ønsker ikke å bruke tid på dette så blir heller stående uten tv.
Jeg synes di er dyre, kunne fått TV og 150/150 men de får du ikke, Må ha Tv og 500/500
Internett fungerer ikke når det regner, vi har advart mange ganger og de kommer aldri for å løse det.
overpriset, må kontakte kundeservice på tlf hvis man ønsker å endre hastighet.
For dyr pakke. Stabilt og bra fiber og tv pakke. Ville valgt det samme om behovet var der.
I 2004 var det planlagt fiberkabel i vår gata, og jeg koblet meg på så fort som mulig. La oss si at fakturabeløpet hadde vært det samme hver måned. da har jeg betalt 259200 for tjenesten i 18 år. Hadde jeg vært smart så hadde jeg shoppet og tatt kontakt hvert år for en bedre pris. Det gjorde jeg i år, og FØRST da fikk jeg ett bedre tilbud- Hadde jeg hatt den nye prisen som fakturabeløp i hele mine 18 år hadde summen blitt 179000. Så fra nå av skal jeg si opp abbonementet hvert år:-). Årlig besparelse på kr 5000 for 2023 mot 2022. Det hadde vært flott om de hadde innført lojalitetsprogram.
Meget bra og stabilt nett. Men... Prisen er skyhøy, og nå skal den stige med nesten 80 kr.. som faktisk blir ganske mye ila et år...
Lite interessert i å få nye kunder. Rot og ineffektivitet. Ingen hjelp å få på kundeservice, de kan bare videreformidle til en eller annen instans som skal ett eller annet sånn at noen andre videreformidle at en ny instans kan bestilles til ditt&datt og deretter! så kan omsider en montør bestilles, med responstid - en uke eller to (!) Lyse tjener åpenbart for mye penger allerede, og trenger ikke nye kunder, styr unna!
Har hatt problemer med Lyse fiber over lang tid.Når vi ringer kundeservice,blir en kastet mellom avdelinger.Er sjelden en får snakket med samme person og en må da forklare saken på ny.Noen kundebehandlere er hyggelige,men saker følges ikke alltid opp.Min oppfattelse er at de som tar beslutninger,sitter godt gjemt mens kundebehandlere er som små panservogner som skyves foran store Lyse.
Om du kutter ut tv kanalene, så skrur dem ned hastigheten med vilje og internett regningen blir høyere.
Lyse har jeg hatt i 15 år og aldri vært noe problemer!
Hastighet for dårlig og nedlasting, sammenlignet med Get.
De har vert flinke i mangen år, men nå har de snudd det rundt. Kundeservice seier de har sendt text melding, den har eg aldri fått. Når eg da spør om TLF NR det skulle ha komt i fra kan de ikke svare på det og er ikke villig til og finne det. De sender faktura til feil adresse, de sender faktura som ikke tilhøre meg til meg, når eg bytter Kunde forhold(strøm ikke internet) så er det problem der også. Så Lyse fiber og Lyse strøm også hadde eg holdt meg vekke fra hvis eg hadde hatt et alternative.