Enivest opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Hyggelig telefon samtale. Men har venta lenge på fiber no
Hei, Takk for tilbakemeldinga di. Eg forstår at du har venta lenge på fiber, og vi set stor pris på tålmodigheita di. Vi jobbar med å få fiberen på plass så snart som mogleg. Helsing oss i Enivest
Alt fungerer veldig fint At vi kan fryse nettet +
Hei Eva, Så kjekt å høyre at alt fungerer fint! Det er flott at du set pris på moglegheita til å fryse nettet. Takk for tilbakemeldinga! :-) Helsing oss i Enivest
Det går så treigt med å få avklart det du spør om.
Hei Magnar, Takk for tilbakemeldinga di. Vi beklager for denne opplevinga, vi jobbar med å svare så raskt som mogleg og set pris på tålmodigheita di. Helsing oss i Enivest
Mye problem med at nettet detter ut - får sjelden velge alle kanaler på tv pga at nettet ikke fungerer
Hei Anne, og takk for tilbakemeldinga di! Eg beklagar at du har opplevd problem med nettet og at det påverkar TV-opplevinga di. Dette er sjølvsagt ikkje slik det skal vere. Vi ønsker å finne ei løysing for deg så raskt som mogleg. Ta kontakt med vårt Kundesenter på 57009100 så hjelper vi deg! Ha ein fin dag :-) Helsing oss i Enivest
Samtale i dag var fin, og han ringde opp som lova, men eg ventar på montør, og det er frustrerande å vere uten nett og tv
Hei Arnhild, Takk for tilbakemeldinga. Vi forstår godt at det er frustrerande å vere utan nett og TV, og vi beklagar at du må vente på montør. Det er godt å høyre at samtalen gjekk fint, og vi jobbar for å få montøren på plass så raskt som mogleg. Takk for tolmodet, og vi håpar du snart er oppe og går igjen. Helsing oss i Enivest
Har hatt dei som internett og tv leverandør i 5 år, og er godt fornøgd (motfor to tidligere leverandører eg har hatt). Det er stabilt og godt nett, sjølv om vi er mange tilkobla med både spill konsoller, tv, mobil og andre wifi duppedingser. Dei få gongene eg har hatt behov for å ringe kundeservice (oftast grunna bruker feil), har eg møtt på hyggelige og service innstilte medarbeidere som er særs effektive og løysningsorienterte, uansett utfordring eller forespørsel eg har ringt dei for. Som andelseigar i burettslag er prisen på 200/200 linje suverent billigast hos Enivest. Ved bestilling eller endringer i abonnementet mitt, har dei aldri vore pågåande med "lokke tilbud" eller prøvd å selge meg ekstra tenester, utstyr eller dyrare abonement enn eg faktisk har behov for, noko som styrkar tilliten og kundeforholdet mitt til dei. Dei oppgraderer jevnleg utstyr (som modem og tuner) kostnadsfritt, slek at eg som kunde til ei kver tid har den teknologien som er nødvendig for å kunne fortsette å ha raskt, stabilt og fungerande internett og tv tenester. Anbefalast på det sterkaste.
Hei Linda, Tusen takk for den flotte tilbakemeldinga! Det gleder oss stort å høyre at du har vore fornøgd med både nettet, kundeservicen og prisane våre gjennom åra. Vi set stor pris på at du trekkjer fram korleis vi jobbar for å gi kundane våre det dei treng, utan å vere pågåande. Det er nettopp slik vi ønsker at opplevinga skal vere. Vi lovar å fortsette å levere stabile og gode tenester til deg og oppdatere utstyret når det trengst. Takk for tilliten, og vi ser fram til å ha deg som kunde i mange år framover! Helsing oss i Enivest
Samarbeidet med Telia drar ned opplevelsen, samt brudd på avtale
Hei Heidi, Takk for tilbakemeldinga di. Eg beklagar at samarbeidet med Telia har påverka opplevinga di negativt, og at du har opplevd brot på avtale. Dette er ikkje slik vi ønskjer at det skal vere. Vi vil gjerne sjå nærare på saka for å forstå kva som har gått gale, og finne ei god løysing for deg. Ta gjerne kontakt direkte, så vi kan ordne opp. Helsing oss i Enivest