Enivest opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Bytte mobil og trengde hjelp til å installere e-Mail på ny mobil. Ringde kundesenteret og fekk beskjed om berre å komme ned så skulle dei hjelpe, Blei avvist i resepsjonen🫤 Fekk etter klage frå mobilleverandør hjelp av èin tilsett (ung kar) Svært hyggelig 👍.Men før det hadde vedkomande i resepsjonen bytta passord på e-posten min, Då Eg skulle inn på e-posten på PC-en (outlock)får eg feilmelding og kan ikkje sende e-post. Logger inn med nytt passord,men e-posten funker ikkje. Ringjer kundesenteret. Møter èin lite imøtekommende kundebehandler, Seier at han har ikkje tid til å hjelpe,mange som ventar at det er enkelt å følge anvisningene på heimesida og at eg må få nokon unge til å hjelpe meg🫤 Det er greit at èin kanskje via tlf ikkje har tid til å hjelpe,men det går an å seie det på ein meir vennlig og opplysende måte, Den eg møtte i ekspedisjonen første dagen var direkte uforskamma. Eg skulle sett at eg vart informert på ein meir høfleg måte om kvar eg kunne vende meg for å få hjelp. Eg anser meg sjølv for å ha ganske gode ferdigheter når det gjeld bruk av mobil og data. Vi betaler trass alt ein del for abonnementet, Så mi tilbakemelding: forbetring når det gjeld kundebehandling! Og eg lurer på om kjønn og alder spelar ei rolle 🫤 Beste helsing Karin
Kjære Karin, Takk for at du delte din oppleving med oss. Det var leit å høyre om dei utfordringane du møtte både ved vårt Kundesenter og i resepsjonen. Dette er ikkje i tråd med den standarden vi ønskjer å halde, og vi beklagar så mykje for opplevinga di. Vi tar din tilbakemelding på alvor for å forbetre vår kundehandsaming. Vi vil sjå nærare på hendinga for å forstå korleis vi kan unngå liknande situasjonar i framtida. Vi ynskjer å gjere opp for denne negative opplevinga og håper du vil kontakte oss direkte dersom det skulle vere noko i framtida. Vi er her for å rette opp i inntrykket og sikre at du får den hjelpa og servicen du fortener. Takk igjen for tilbakemeldinga. Den er verdifull for oss i vårt arbeid med å bli betre. Helsing oss i Enivest
Enivest er enno fersk leverandør i vårt område, men hittil er eg nøgd.
Hei Morten, Takk for ein fin omtale, ha ein fin veke! Helsing oss i Enivest
Problemer med ustabilt? nett. Tv og anna utstyr detter ut. Raskt svar frå Enivest, 10 sekunder, og god hjelp. No alt ok😁
Hei Bjørn, Tusen takk for ein hyggeleg tilbakemelding frå deg! Ha ein fin veke! Helsing oss i Enivest
Rask levering av router og lett tilgjengelig kundeservice
Hei Mathias, Takk for ein hyggeleg omtale! God helg :) Helsing oss i Enivest
God hjelp og kunnskspsrike kundebehandlere. Det er litt dyrt, men det er det einaste sim trekk ned.
Hei Trine, Takk for din tilbakemelding! :) Helsing oss i Enivest
Kunnskapsrike behandlarar, fin og god , imøtekommende og hjelpsomme.
Hei Ada, Tusen takk for ein fin tilbakemelding! Opplever du dårlig nett igjen, ta kontakt med oss :-) Helsing oss i Enivest
Ryddig og grei person på servicesenteret som var løsnings orientert og fikk tingene gjort.
Hei Frank, Så hyggeleg å høyre at du opplevde god service! Takk for omtale! Helsing oss i Enivest