Bofiber har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
I alle år alltid vennlig imøtekommenhet ved telefonhenvendelser, installasjoner og feilrettinger.
Veldig fornøyd. De gjorde bra arbeid med installasjonen og hjalp med flytte alle dingser over fra altibox til Bofiber. Opplever at jeg har utmerket dekning i hele huset nå. Tidligere måtte jeg nesten sitte i boden hvor altibox router en stod hvis jeg skulle ha hjemmekontor.
Da jeg bestilte så var de super rask og monterte utstyr i leilighet. Skulle komme og ferdigstille etter noen dager(det var helg). Siden er jeg fått bare tull servert. Har nå gått over to uker siden det skulle vært ferdig. Montør står og lyger meg rett i trynet!!! Er nå lørdag, mandag blir det kansellert
Styr unna Bofiber. De er fullstendig useriøse. Kommer ikke til avtaler, svarer ikke på telefon eller meldinger. De skulle installere fiber i juni, men dukket ikke opp. Det har nå gått fire mnd. og vi har fortsatt ikke fiber.
Hei Mary. Du kan kontakte oss på 55918070 eller [email protected], så vil du få umiddelbar oppfølging. Mvh Bofiber
I hovedsak stabil linje. Får som regel vesentlig høyere hastighet enn bestilt. Sjelden problemer. Går greit å nå kundeservice ved behov. Problemer vi har hatt er flere år tilbake.
Mye feil og tull. De tar ikke vakttelefonen hvis du trenger hjelp etter stengetid. De har tatt mange "spanske". Plutselig, uten varsel, overtok NextGenTel abbonnementet.
Monterte 90% av bredbånd. Skulle komme neste dag for å fullføre. De kom ikke og var ikke mulig å komme i kontakt med. Det tok en uke....
Ikke sikker på at dette tullefirmaet enda finnes, men her er mine to historier. Kom en dørselger, tilbudet var godt, jeg signerte. Så gikk det ca et halvt år... nada skjedde. Ble forklart at utbyggingen foregår ca 1,5 km fra meg, går litt tregt, måtte bare vente litt. Så halvt år til... samme sak, "er ikke langt unna nå!". Så ringte jeg jevnlig med ca 2-3 måneders mellomrom, litt varierende svar men omtrent det samme. Dette pågikk i ca 2 år, mens jeg fortsatt brukte DSL-linjen. Så en dag sa de "greit, vi kommer" liksom, trakk fiber til huset men den ble bare hengende ute. Så igjen samme prosessen med 2-3 mnd mellomrom, og ikke kom saken lengre. Så en gang ble jeg så mettet at jeg sa jeg ønsker å vite helt konkret hvilke planer de hadde for det kunne umulig være slik at jeg ventet i flere år og det var klin umulig å nevne en helt konkret dato - for ikke er jeg i telecom-bransjen men ikke så veldig langt unna så å si, og nektet å tro at man kan aldri i løpet av selv flere år komme med noe konkret, ikke ha en plan. Så ble vedkommende i andre enden frekk og hisset seg opp, for jeg hadde visst "ikke peiling" på dette i det hele tatt, sånn og sånn. Det som virkelig slo den siste spikeren i kisten var at de bygget ut ja - ca 10km vekke fra meg, og kunne ikke si om de var interessert i å noensinne komme til nabolaget mitt. Altså løy de hele tiden. Så sa jeg okay - kom og fjern det dere har installert og glem hele avtalen. De kom ikke. Jeg sendte mail - ingen svar. Så skrev jeg at jeg selv fjerner utstyret, leverer det som EE avfall med de kostnadene som er involvert, det hele blir gjort med min timerate jeg har på jobb ellers, og dette blir de fakturert for. Da kom de kjapt og fjernet alt. Historie nr 2: Mens den første saken fortsatt sin vei så ble noen fra min familie tilbudt det samme som jeg, stedet ca 8km fra der jeg holder til. Her ble fiberen trukket til nærmeste stolpe i det minste - men ingenting utenom det skjedde egentlig. I mellomtiden fikk man bruke modem fra ICE i det minste. Summa summarum samme sak - masse løfter, ventet ca 2,5 år, ingenting skjedde. Måtte true de der også med pengekrav for å rive det de satt opp men som ble aldri satt i drift. Så slik er historien om potensielt det mest evneveike selskapet i Bergens historie.
Fornøyd. Hastigheten er super. Lite problemer og nedetid.
Svært fornøyd, hatt lite problemer, men kan hende man må ringe et par ganger for å få tak i kundeservice.
Veldig fornøyd med tjenesten og ytelsen. Har brukt Bofiber i mange år.
Ventet i 21 måneder på installasjon. Umulig å få kontakt med dem. Styr unna dette useriøse firmaet.
Har ventet snart ett år, dette skulle ta noen uker da vi bestilte, dårligere blir det ikke..
Ble lovet fiber for 2 år siden. Selger fortalte da at dette ville komme på plass innen et par uker. Hørte aldri mer fra dem. Prøvde å ringe dem opp, kom gjennom etter 1 år. Fortalte da at det var komplikasjoner. Nå har det gått 1 år ekstra. Enda ikke hørt noe. De svarer fremdeles ikke på mail. MEGET USERIØST!!!
Bofiber er lagdt ned. Alle kundene er nå under NextGenTel AS.