Enivest opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Over 24 timer uten nett og fortsatt ikke rettet. Aldri enivest. Vollavegen Null stjerner
Hei Jostein, Vi informerer alltid om estimert 1-3 virkedagar rettetid når vi må ut med montør for å rette feil. Om du ikkje har fått denne informasjonen, beklager vi for det. Godt nyttår frå oss i Enivest
Hurtig svar på telefon, kunne informere om at det var feil på linja og Kortid det er forventa retta. Hyggelig kundebehandler.
Heil Silje, Tusen takk for ein flott tilbakemelding! Godt nyttår frå oss i Enivest
Uheldigvis er det slik at når ein buset seg litt på bygda, så har ein lite utval av kven som leverer fiber til ein. Eg har hatt mange forskjellige internettleverandørar gjennom tida (sidan eg har flytta litt rundt i Noreg). No har eg kome tilbake til Enivest. Mykje kan ein seie om dei, men DÅRLEG internett og pris leverer dei alltid sterkt. Aldri har eg møtt så mykje motstand når det kjem til å selje dyre abonnement, for så å binde deg i 12 månader utan å informere om dette! Og ikkje minst at ein person kan binde ein annan person? Ringer du og klagar, får du 100 kr i rabatt, men klager du på at du berre har wifi (3 meter) frå boksen, så får du høyre at boksen er fin, men du treng mesh? Ein hamnar i slike situasjonar når ein veit at ein må ha Enivest fordi ingen andre leverer fiber i området.. og det er rein utnytting (her veit eg til dømes at modemet/ruteren er gammal og modellen er kjend for dårleg signal). Men nei, "ta mesh for ekstra 39 i månaden.." og sit med ustabilt nett. Starlink er bestilt, og eg trur eg blir meir nøgd når det kjem på døra.
Hei Martin, Dette var ikkje kjekt å lese. Vi leverer svært godt nett, det kan du lese meir om her https://www.nperf.com/nb/awards/no/2021-2022/broadband/norway/ Dessverre er det slik at dersom ruter er plassert uheldig, kan dette gi utslag for korleis WiFi-dekninga er i huset ditt. Ta kontakt med vårt Kundesenter slik at vi kan vurdere plasseringa av ruteren i din bolig, vi kan også vurdere om ruter bør byttast ut. Mesh-løysing er nødvendig i fleire boliger for å få tilstrekkeleg med WiFi-dekning, dette kan du lese meir om i denne artikkelen vår https://www.enivest.no/kundesenter/speedtest Ved inngåelse av ny kontrakt vil ein få ei bindingstid, og dette er alltid informert om i salskvitteringa du får på e-post frå oss. Du vil derimot ikkje få ny bindingstid om du flytter til ny bustad i vårt dekningsområde. Håper dette ga nokre svar på tilbakmeldinga di, ta kontakt med oss om det skulle være noko. Godt nyttår frå oss i Enivest
Hurtig levering av utstyr og hyggelige folk på support.
Hei Nina, Så hyggeleg omtale, tusen takk! Helsing oss i Enivest
Har vist god interesse og velvilje for mitt ønske om å få innlagt Fiber til min feriebolig. Virker veldig imøtekommende og svarer raskt når de blir oppringt.
Hei Kurt, Så kjekt å høyre! Takk for ein flott omtale! Helsing oss i Enivest
Utmerket kvalitet, og respons fra kundeservice. Godt levert.
Hei Opmh, Takk for ein flott tilbakemelding! Helsing oss i Enivest
Kundesenteret fremstår som veldig hyggelig å hjelpsomme, produktet (fiber) er ikkje bra, ustabilt signa, tv bilder frys, ikkje mulig å bruke wifi, periodevis, har vært sånn siden instalasjon har 200/200 til en høg pris, så dette held overhode ikkje mål, har ett tussa abn 150/150 på ei hytte på møre, her virker det perfekt , til en mye lavere mnd pris
Hei Åge, Så flott at du har hatt ein god oppleving av vårt Kundesenter. Vi har fleire spørsmål til deg, då vi må feilsøke for å finne ei god løysing for deg. Håper du kan ta kontakt med vårt Kundesenter. Helsing oss i Enivest