Enivest opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Utmerket kvalitet, og respons fra kundeservice. Godt levert.
Hei Opmh, Takk for ein flott tilbakemelding! Helsing oss i Enivest
Kundesenteret fremstår som veldig hyggelig å hjelpsomme, produktet (fiber) er ikkje bra, ustabilt signa, tv bilder frys, ikkje mulig å bruke wifi, periodevis, har vært sånn siden instalasjon har 200/200 til en høg pris, så dette held overhode ikkje mål, har ett tussa abn 150/150 på ei hytte på møre, her virker det perfekt , til en mye lavere mnd pris
Hei Åge, Så flott at du har hatt ein god oppleving av vårt Kundesenter. Vi har fleire spørsmål til deg, då vi må feilsøke for å finne ei god løysing for deg. Håper du kan ta kontakt med vårt Kundesenter. Helsing oss i Enivest
Spurte om tilbud og fekk kjempe god service der. Var veldig hyggelig og behjelpelig, så fekk de svarene eg trengte.
Hei Jonny, Så kjekt å høyre! God helg! Helsing oss i Enivest
God service, gode råd og hjelpsom. Har litt dårlig WiFi forbindelse med lader i garasjen. Fikk tilbud om å prøve en WiFi forsterker, noe jeg selvsagt takket ja til. Kundeservice skal følge meg opp.
Hei Børre, Takk for ein flott omtale. Ha ein fin dag :) Helsing oss i Enivest
De har og har lenge hatt en kundebehandler som gir meg lyst til å si opp kundeforholdet. Arrogant, lite sympatisk, og gir klart inntrykk av at du som kunde er dum. At du har feil eller andre ting som øker opplevelsen av å bli latterliggjort. En kundebehandler som bidrar til dårlig opplevelse av bedriften der det ikke er nødvendig. Det fører til betydelig svekking av omdømme. Det fins også noen flinke folk, men treffer du ikke dem først så er sjansen stor for at du ønsker å gå over til en annen leverandør.
Hei Anita, Takk for tilbakemeldingen din. Det er ikkje greit at du har hatt ein slik oppleving hos oss. Din tilbakemelding vil bli tatt opp med heile teamet vårt. Håper du opplev oss annleis neste gong du tek kontakt, for slik skal det ikkje vere. Helsing oss i Enivest
Ha vært uten nett i 5 dager å måtte bruke internett via mobil !!! Som kan fort blir kostbar på familie på 3 som må gjer lekse heime å ikkje minst en som har heimekontor !!! Dei absolutt bryr ikkje seg om kunder !! Opplever dårleg servis kvar gong skjer noke . Til slutt dei fiksa problemet men som sagt dei har 1-3 dagen hos meg vært det 4 dager . Bør ha fleire montør som jobber ute i små byer.
Hei Celina, Vi bryr oss om deg som vår kunde. Frå vi får beskjed om feil estimerer vi alltid 1-3 virkedager rettetid når vi må ut med montør. Dette er eit estimat. Meldes feil i helg kan det derfor ta ekstra lang tid. Helsing oss i Enivest
Har som regel ordna opp med mine problemer som gjelder data og tv 😋
Hei Per, Takk for fine ord! God helg! Helsing oss i Enivest