Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Lite stabilt nett. Faller ut ofte. Fiber var mer stabilt. Angrer på at jeg byttet.
Byttet til 5G bredbånd og tv fra Telia. Anbefales på det sterkeste, fikk mere stabilt nett og sparte nesten 500,- i mnd.
Dette var dårlige greier, mister nettet hele tiden og har packet loss i spill. UBRUKELIG!
Sparer nå rundt 6000,- årlig. Nettet er mist like bra! Fikk besøk av en hyggelig dørselger. Fiber er overpriset etter min mening. Har også nå få en større streamingspakke enn jeg hadde før inkludert.
Sjeldent det går en dag uten at nettet faller ut mindre enn 10 ganger. Både nett og tv kobles helt ut i 2-5 minutter som gjør at spilling, film og tv blir helt forferdelig. Byttet til telia fra altibox fordi altibox var tregt i forhold til det vi betalte for, men nå går vi nok tilbake til altibox. Vil heller ha konstant dårlig nett istedenfor et som kutter ut. Kundeservice lover å ringe med hjelp men det skjer ikke.
Detter ut i hytt å pine mange ganger er det borte i lange tider men går ikke ann å spille online med det mister tilgang 1 gang i timen ikke lenge men nok til å dette ut av spill meget misfornøyd med tanke på hvor mye vi betaler for denne linja
Jeg har kjøpt bredbånd nett da det var fra Get, som har levert alt her, satt på, og alt fungerte hele veien. Så kom Telia og kjøpte Get.... Forferdelig kundeservice som lyver uten noe slags problem eller skrupler med det. Har blitt nylig (en gang til) uten internett, på en fredag. Ringte på lørdag, og de mente at servicen må bestilles, men bare mandag skulle noe ringe meg da det har helg. Mandag kom. Ingen ringte. Tok kontakt igjen. Fikk vite at service ble ALDRI bestilt. Han beklaget og etter hele "koble av og koble på igjen" (på nytt) rutine, innser han at det må bestilles service. Altså, samme konklusjon fra hans forrige kammerat. Han "gjør" det (bestiller service) mens vi snakket, og nevner det og ber at jeg venter at han får svar, så bekrefter at han hadde fått svar fra det lokale servicefirma og at de skulle ringe samme dag senest en dag etter (tirsdagen). Ok sier jeg. Venter. Tirsdagen kom. Ingen service som ringe. Onsdag tok jeg kontakt med Telia igjen. Og gjett hva?? SERVICE var ALDRI bestilt!!! Igjen! Jeg kunne ikke tro, virkelig. Altså, består kundeservicen av skuespillere, tremt til å rundlure folk? Tenkte jeg. Er det mulig for at 2 ganger på rad de lyver og lyver at de bestiller en fiktiv servicetjeneste? På en magisk vis er Internett tilbake i dag. Nesten en uke uten det, og med behov, da jeg jobber hjemmefra med salgs og tjenester over internett. Det har skjedd før, når det blir veldig kaldt så svikter de SIM-kortene i disse antenner. Selve teknikeren som var her før i en slik kald vinter, sa at det var mange slike servicer han hadde pga kulda. Jeg mistenker sterkt at Telia VET OM DET. Men de "later" som det er ingen problem, LYVER og si at de har "kontaktet servicen", men alt ser bare ut til å være et skuespill. Det føles ut som er standard å gjøre det, da TO ansatter fulgte nesten same "fake-servicebestilling script" på rad. Finnes ikke så stor sannsynlighet, og jeg har bedt om innsyn på alle loggene fra mine samtaler. Jeg vil vite hva de driver med og om de vet at utstyret sviktes i kaldt vær, men vil føre kostnaden til kundene sine, da de skal betale for perioder de ikke ha den tjenesten de betaler for. Aldri igjen skal jeg kjøpe noe som helst fra disse her.