Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Telia Bredbånd
1.8
758 verifiserte omtaler

Telia Bredbånd omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

1.8
Dårlig
758 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#67
Forferdelig
Telia Bredbånd er rangert
#67 av 67 fiberleverandørerer
10%
Forferdelig
10% anbefaler Telia Bredbånd
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 758 omtaler om Telia Bredbånd

FILTRER OMTALER
46
21
36
117
538
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Telia Bredbånd
Telia Bredbånd har 758 verifiserte omtaler på Bytt.no

Dårlig

Omtale av  Tom

Detter ut i hytt å pine mange ganger er det borte i lange tider men går ikke ann å spille online med det mister tilgang 1 gang i timen ikke lenge men nok til å dette ut av spill meget misfornøyd med tanke på hvor mye vi betaler for denne linja

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telia Bredbånd?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Det verste som finnes

Omtale av  Gui

Jeg har kjøpt bredbånd nett da det var fra Get, som har levert alt her, satt på, og alt fungerte hele veien. Så kom Telia og kjøpte Get.... Forferdelig kundeservice som lyver uten noe slags problem eller skrupler med det. Har blitt nylig (en gang til) uten internett, på en fredag. Ringte på lørdag, og de mente at servicen må bestilles, men bare mandag skulle noe ringe meg da det har helg. Mandag kom. Ingen ringte. Tok kontakt igjen. Fikk vite at service ble ALDRI bestilt. Han beklaget og etter hele "koble av og koble på igjen" (på nytt) rutine, innser han at det må bestilles service. Altså, samme konklusjon fra hans forrige kammerat. Han "gjør" det (bestiller service) mens vi snakket, og nevner det og ber at jeg venter at han får svar, så bekrefter at han hadde fått svar fra det lokale servicefirma og at de skulle ringe samme dag senest en dag etter (tirsdagen). Ok sier jeg. Venter. Tirsdagen kom. Ingen service som ringe. Onsdag tok jeg kontakt med Telia igjen. Og gjett hva?? SERVICE var ALDRI bestilt!!! Igjen! Jeg kunne ikke tro, virkelig. Altså, består kundeservicen av skuespillere, tremt til å rundlure folk? Tenkte jeg. Er det mulig for at 2 ganger på rad de lyver og lyver at de bestiller en fiktiv servicetjeneste? På en magisk vis er Internett tilbake i dag. Nesten en uke uten det, og med behov, da jeg jobber hjemmefra med salgs og tjenester over internett. Det har skjedd før, når det blir veldig kaldt så svikter de SIM-kortene i disse antenner. Selve teknikeren som var her før i en slik kald vinter, sa at det var mange slike servicer han hadde pga kulda. Jeg mistenker sterkt at Telia VET OM DET. Men de "later" som det er ingen problem, LYVER og si at de har "kontaktet servicen", men alt ser bare ut til å være et skuespill. Det føles ut som er standard å gjøre det, da TO ansatter fulgte nesten same "fake-servicebestilling script" på rad. Finnes ikke så stor sannsynlighet, og jeg har bedt om innsyn på alle loggene fra mine samtaler. Jeg vil vite hva de driver med og om de vet at utstyret sviktes i kaldt vær, men vil føre kostnaden til kundene sine, da de skal betale for perioder de ikke ha den tjenesten de betaler for. Aldri igjen skal jeg kjøpe noe som helst fra disse her.

Dyrt og ustabilt

Omtale av  Camilla

Ustabilt og ramler ut når det passer seg. Dårligere signaler enkelte steder i huset. Elendig kundeservice og dyrt

TV-mottak

Omtale av  Jim

Ustabilt nett. Faller ofte ut, tregt og hakkete bilde. Angrer på at jeg byttet fra fiber.

Trege saker

Omtale av  Freddy S

Fungerer veldig dårlig. Høy ping og lav fart. Gaming og TV fungerer dårlig.

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Tv nettet nede i flere dager uten noen info fra Telia

Omtale av  Jan

Elendig support og laaang ventetid før en kommer igjennom til kundesupport. Ingen info fra Telia selv om at de var klar overproblemer med TV signaler de siste fem dagene. Blir ikke dette fikset iløpet av kort tid så sier jeg opp og går tilbake til fiber.

Forferdelig kundebehandling

Omtale av  Sondre G

Selskapet opererer med at kunden alltid tar feil.... lei av å bli behandlet som en idiot

Telia Bredbånd har 758 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Telia Bredbånd mener

Telia Bredbånd

Har tilegnet profilen
Telia Bredbånd deltar på Bytt.no

Telia Bredbånd har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
Telia Bredbånd besvarer ikke omtaler

Telia Bredbånd har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Telia Bredbånd henter ikke inn tilbakemeldinger

Telia Bredbånd benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR