HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Elendig nettkvalitet. Klagde, og de bestilte montør uten å informere oss om kostnader. Vi avbestilte montør straks så han kom ikke. Montør skrev han ikke skulle ta betalt. HomeNet skrev at hvis montør ikke krevde noe skulle de ikke kreve noe. Alikevel krevde de over kr. 2000 for montør som ikke hadde vært der noen måneder senere. Lagt til i en avtalegiro så man ikke skulle merker det. Jeg oppdaget det tilfeldigvis. De skrev at de ikke kunne dokumentere at montør hadde sendt dem regning. Alikevel nektet de å slette kravet. Utrolig dårlig! Styr unna!
Hei Hilde, Dette høres veldig merkelig ut, i en feilmelding informerer kundebehandlere alltid om montørgebyr skulle feilen ligge hos deg og ikke "oss"/homenet. Men om du sier du har fått beskjed fra montør om at dette ikke skal koste noe, vil jeg gjerne at du sender oss en mail på dette slik at vi kan sjekke dette nærmere. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Samlet sett meget fornøyd, raskt svar over telefon fra kundeservice når det skulle oppstå f.eks. avvik ved leveranse av materiell.
Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no . Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Bestilte fiber under første utbygging i Hamna Tromsø, fikk ustabile leveranser og etter utallige samtaler med kundeservice gikk jeg tilbake til Canal Digital som leverer stabilt. Etter et par år fikk jeg et nytt tilbud som virket veldig bra og rimelig som jeg aksepterte, men etter 4 måneder med venting på montør viste det seg at bestilling var falt ut og jeg måtte på ny venteliste. Ergo, ikke fornøyd med kvalitet eller kundeservice eller oppfølgning.
Dårlig kundeservice og leverer langt unna hastigheten de lover. Jeg skal ha 1000/1000 men får 40/200
Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no Beklager å høre du har problemer med hastigheten, du skal selvsagt ikke betaler for noe du ikke får. Dette ønsker vi å finne en løsning på å må derfor be deg kontakte oss på telefon for et videre feilsøk. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Hadde 1000/1000 linje fra Homenet og den har fungert i ca 3 år - så fikk de feil på utstyret og nekter å fikse det - så når jeg klagde endret de avtalen å ga meg 100/100 linje og prisreduksjon på 100,- Etter en post på facebook i en gruppe for nabolaget her (1241 medlemmer) viser det seg at mange sliter med akkurat det samme ... bytter så snart jeg får mulighet
Hei, Dette høres veldig merkelig ut, her må jeg be deg kontakte oss på mail eller telefon slik at vi kan undersøke dette næremere. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
De ansatte i HomeNet er utrolig imøtekommende og kundevennlige. Så jeg kan lett anbefale dette til alle.
Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no . Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Top Service and Great technical support! Homenet💙💓💙
Hei, Supert å høre, takk for din tilbakemelding! Vennlig hilsen Mads | HomeNet