HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
De ansatte i HomeNet er utrolig imøtekommende og kundevennlige. Så jeg kan lett anbefale dette til alle.
Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no . Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Top Service and Great technical support! Homenet💙💓💙
Hei, Supert å høre, takk for din tilbakemelding! Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Jeg er veldig fornøyd med Homenet på grunn at dem er veldig hjelpsomme og imøtekommende:)
Hei, Vi takker for din omtale godt å høere du fikk hjelpen du trengte. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Vi har bestilt 1000 Mbps nett fra Homenet. Trådløst på telefonene måler vi maks 150, i perioder har det vært nede i 6 Mbps!! Nett fra Canal digital som vi har hatt overlapp på i to måneder leverer raskere. De skal levere 300 Mbps. Homenet skylder på vårt utstyr og forstyrrelser. Vi mener de ikke leverer etter avtale men Homenet nekter å oppheve avtalen. Vi har nå installert fiber fra signal i tillegg. De skal levere 500 Mbps, og vi måler 300 trådløst på telefon. Altså dobbelt så fort som Homenet. Elendig kundeservice. Anbefaler ingen å inngå avtale med Homenet.
Vi har vært kunde hos Homenett noen år nå, dessverre er nettet utrolig ustabilt. Utstyret Homenet leverer er for dårlig, på toppen av dette tar de betalt for leie av utstyr. Jeg måtte bytte ut ruteren fra Homenet da denne ikke klarte jobben med å kommunisere med mine wifi produkter. Jeg kjører nå med google wifi som er enestående. Dessverre faller det lille modemet fra Homenet Eltek A7100-A2 gjennom. Det er ustabilt så det holder, så jeg må nok kjøpe modem også. Blir store utgifter ved å være kunde hos homenet. Nå er heldigvis telenor kommet på banen og kan levere samme hastighet til 100kr mindre pr mnd. Så jeg får vel ta kontakt med dem siden Homenet ikke følger opp kundene sine og prisene. Med hilsen Arild O.
Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no Her ønsker vi å finne en løsning, derfor må jeg be deg ta kontakt med oss på telefon slik at vi sammen kan se på problemet du opplever. Her tenker jeg du skal få et nytt modem av oss ettersom det du har begynner å bli veldig gammelt. Når det kommer til pris kan du forsøke å høre med salg om de har noen kampanjer. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Elendig nett som både er dyrt og dårlig. Fungerer ikke på noe annet rom enn rett ved siden av ruter.
Hei Johanne, Beklager å høre du har problemer med wifi signaler, dessverre så kan vi ikke garantere deg wifi dekkning på alle rom i din bolig. Men her ønsker jeg at du tar kontakt med oss på telefon slik at vi kan forsøke å ta noen justeringer som kan bedre problemet du opplever. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Ved nyetablering bør det være ett innslag for henvendelser, da kundeservice ikke kjenner til fremdrift eller hvem som står som ansvarlig for prosjektet. Det er ikke samsvar mellom leveranser og hvem gjør hva og når. Koordinering mellom Homenet, Realcom og Viasat virker tilfeldig og ikke styrt. Tidsplaner ikke kommunisert ved forsinkelser til involverte parter og oss som kunde
Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no . Vi tar din tilbakemelding å krittikk med videre, slik at vi kan forbedre oss i denne prossessen. Vennlig hilsen Mads | HomeNet