HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Bra kunde sørvis, kunden i fokus👑, Rask behandling.
Vi har fiber line her Ikke bra og ikke dårlig, mellom. Vi bestilte hastighet 500 Mbps og fikk 300 Mbps alltid fra bestilte dato.
Dette gikk fort og på en meget profesjonel måte. Mitt møte med kondeservice for bestilling var meget hyggelig og de kunne hva de snakket om.
Jeg ble oppringt av Homenet. En mann ga et tilbud som overfladisk sett hørtes ok ut (bortsett fra 12 måneders bindingstid). Jeg sjekket omtalen av Homenet som var forferdelig. Jeg ble oppringt av samme mann senere og forklarte at jeg ikke var interessert i å skifte. Etter dette ringte han meg igjen og han fikk samme svar. En dag senere, samme mann ringte, fikk samme svar. Fem minutter etterpå ringte han igjen fra samme nummer, og la på straks jeg svarte. IKKE SVAR hvis de ringer!!!
Alltid god hjelp å få når jeg har spørsmål, hyggelige kjappe kundebehandlere.
Kundeservice på Homenet er fantastisk, de lytter, de forstår og de gjennomfører i samarbeid med kunden. 👍
Hei, Vi takker for din fantastiske omtale her på bytt.no! Vi håper å forsette slikt, skulle det være noe er det bare å ta kontakt! Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support
Homenet leverer for tiden den billigste linja og når den fungerer er alt lekkert. Men i løpet av ca ett år har linja vært helt nede i noen timer fem ganger, har også hatt perioder med packet loss og lavere hastighet enn vanlig som igjen gjør det vanskelig å bruke nettet effektivt. I kontakt med kundeservice er de stort sett hyggelig men meget variabelt hvor mye kunnskap de sitter på og om de kan hjelpe deg.
Hei, Vi ønsker selvsagt å kunne levere deg og kunder hos HomeNet en god og stabil linje til den besteprisen. Vi ønsker å finne en permanent løsning på problemet du opplever og derfor ber deg ta kontakt med oss på telefon for et videre feilsøk. Gjerne referer til kundebehandler at du har vært i kontakt med oss her på bytt.no Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support