HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Tidligere kunne jeg se på hva som helst i husets andre etasje, mot nå hvor jeg heller må holde meg i første etasje skal jeg gjøre noe som helst som innebærer nett. Alt er ikke bra i første etasje heller kan man si for å sitte på Facebook på telefonen og se på Netflix samtidig fungerer ikke. Dessverre har vi et års bindingstid. 🙄
Personalet svarer rimelig raskt på telefon og er veldig hjelpsomme. I startfasen var det litt tull med installering av utstyret, det tok lang tid før det kom på plass. Etter det har alle henvendelser blitt behandlet profesjonelt og med fokus på kunden, kjempefornøyd.
Har vært kunde hos HomeNet i noen år nå, helhetlig oppsummert er jeg veldig fornøyd. Noen av kundebehandlerne mangler noe kompetanse, og tar ikke høyde for at kunde kanskje har kompetanse/utdannelse innen faget. Savner litt samarbeidsvillighet. Utover det, er de gode på kundeservice, og er rask å svare på chat og telefon. Billig er de også. Anbefales.
Vanskelig å få gode svar på kundeservice. Vi hadde helt ubrukelig hastighet, så nettet såvidt kunne brukes til noe annet enn å sjekke mail. Opplastning av filer var det bare å glemme. Vi fikk beskjed av kundeservice om å laste opp mindre....
Grei nettleverandør som passer utmerket til mitt bruk. Veldig grei og hyggelig kundeservice! Fornøyd.com!
Internettet var ikke helt på plass den dagen det ble satt opp. Jeg ringte kundeservice og fikk raskt svar. Etter et par små minutter var problemet løst. Veldig hyggelig kundeservice, og enkle systemer som alle forstår!